Nuori Johtajuus –seminaari 5.11. Helsingissä

Nuori Johtajuus –seminaarissa keskiöön nousevat kestävä johtajuus ja nuoret johtajat. Suomen Nuorkauppakamarit ja Vuoden Nuori Johtaja -kilpailun yhteistyökumppanit järjestävät seminaarin yhteistyössä.

Nuori Johtajuus -seminaarin pääteemana ovat nuoret johtajat ja kestävä johtajuus. Seminaarissa pitävät puheenvuoron mm. Vuoden Nuori Johtaja –kilpailun suojelija ja hallitusammattilainen Anne Brunila sekä Normet Groupin ja Affecto Groupin hallituksen puheenjohtaja Aaro Cantell.

– Uusien kasvusuuntien jatkuva hakeminen ja mahdollisuuksien rohkea kokeilu ja epäonnistuminenkin ovat suuri haaste johtajuudelle. Tarvitsemme Suomessa uutta rohkeampaa johtajuutta. Tässä erityisesti nuorilla voi olla tärkeä rooli tuoda uutta avoimempaa, kokeilevampaa, kaikkia osallistavampaa ja rohkeampaa johtajuutta Suomeen. Nuoret voivat uudistaa suomalaista johtajuutta ja saada suomalaiset yritykset taas kasvuun, korostaa Aaro Cantell nuorten johtajien merkitystä.

Tilaisuudessa palkitaan myös Vuoden Nuori Johtaja 2014 ja Teknologiateollisuuden Vuoden Nuori Johtaja 2014. Ehdokkaina on yhteensä huikeat 80 nuorta johtajaa. Vuoden Nuori Johtaja kilpailuun on voinut ilmoittaa kenet tahansa alle 40-vuotiaan johtajan, joka toimii vastuullisesti ja esimerkillisesti.

Seminaarin päätapahtuma järjestetään Helsingissä Tekesillä. Lisäksi tapahtumaa voi seurata livenä ELY-keskuksissa seuraavilla paikkakunnilla: Rovaniemi, Kajaani, Joensuu, Kuopio, Pori, Lappeenranta, Tampere, Vaasa ja Mikkeli.

Tilaisuudet ovat ilmaisia ja kaikille avoimia.

Seminaarin tarkempi ohjelma »
Ilmoittautuminen seminaariin Helsingissä ja Ely-keskusten tapahtumiin »

Tule kuulemaan kiinnostavia puheenvuoroja ja osallistu keskusteluun kestävästä johtajuudesta!

Lisätietoja:
Niina Hämäläinen, Vuoden Nuori Johtaja kansallinen projektipäällikkö 2014