Haku Strategia-koulutuksen kouluttajiksi on avattu

Strategia-koulutus järjestetään toukokuussa Valkeakoskella. Jos haluat kouluttajaksi, niin hakuaika on nyt auki. Sekä pääkouluttajan että tiimikouluttajien haku päättyy 8.2.2015.

Strategia! -koulutuksen kouluttajahaku

Strategia! –koulutus on Suomen Nuorkauppakamareiden strategisen suunnittelun koulutus, joka on tarkoitettu nuorkauppakamareiden hallitusviroissa toimiville tai niihin hakeutumassa oleville tulevaisuuden tekijöille. Koulutusviikonlopun aikana koulutukseen osallistujat harjoittelevat strategiaprosessin eri vaiheita, kuten nykytilan analysointia, mission ja vision rakentamista sekä strategista suunnittelua. Koulutus tapahtuu pääasiassa pienryhmissä ja casena toimii järjestävä kamari. Vuonna 2015 Strategia! -koulutuksen järjestää Valkeakosken Nuorkauppakamari 22. – 24.5.2015.

Haemme koulutukselle tiimikouluttajia!

Tiimikouluttajat ovat avainasemassa yhdessä pääkouluttajan, koulutuspäällikön sekä järjestävän kamarin kanssa viikonlopun onnistumisessa. Viikonloppu tarjoaa hienon mahdollisuuden kasvaa kouluttajana, kehittää edelleen omaa strategiaosaamista sekä oppia uusia työelämässä hyödynnettäviä taitoja. Tiimikouluttajaksi voi hakea kuka tahansa nuorkauppakamarin jäsen seuraavin edellytyksin:

• Olet suorittanut Future Chapter tai Strategia! -koulutuksen
  • Sinulla on aiempaa kouluttajakokemusta
  • Sinulla on halua ja kykyä toimia oman tiimin kannustava ohjaajana sekä tukea osallistujien oppimis- ja kasvamiskokemusta
  • Sinulla on vankka nuorkauppakamarikokemus (toiminut esim. puheenjohtajana ja/tai useammissa kamariviroissa)
  • Olet halukas ja kykenevä aktiiviseen yhteydenpitoon osallistujatiimin jäsenten sekä kouluttajatiimin kanssa ennen koulutusta
  • Omaat hyvät vuorovaikutustaidot
  • Pystyt osallistumaan koko päivän kestävään kouluttajakoulutukseen pe 17.4. Nilsiässä sekä pystyt tarvittaessa käyttämään nykyaikaisia e-learning –työkaluja.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä ajan tasalla oleva kantakorttisi koulutuspäällikkö Joose Luukkaselle 8.2.2015 mennessä: joose.luukkanen@jci.fi

Tiimikouluttajavalinnat ovat tiedossa viimeistään 28.2.2015.

Strategia! -koulutuksen pääkouluttajahaku

Pääkouluttaja on avainasemassa yhdessä tiimikouluttajien, koulutuspäällikön sekä järjestävän kamarin kanssa viikonlopun onnistumisessa. Viikonloppu tarjoaa hienon mahdollisuuden kasvaa kouluttajana, kehittää edelleen omaa strategiaosaamista sekä oppia uusia työelämässä hyödynnettäviä taitoja.

Pääkouluttajaksi voi hakea kuka tahansa nuorkauppakamarin jäsen seuraavin edellytyksin:

• Olet suorittanut Future Chapter tai Strategia! -koulutuksen ja/tai toiminut Strategia! –tiimikouluttajana
  • Sinulla on aiempaa kouluttajakokemusta
  • Sinulla on halua ja kykyä toimia kannustava ohjaajana sekä tukea tiimikouluttajien sekä osallistujien oppimis- ja kasvamiskokemusta
  • Olet halukas ja kykenevä aktiiviseen yhteydenpitoon kouluttajatiimin kanssa ennen koulutusta
  • Omaat hyvät vuorovaikutustaidot

Pääkouluttajavalinta on tiedossa viimeistään 28.2.2015.

Lisätietoja kouluttajien tehtävistä antaa koulutuspäällikkö Joose Luukkanen, puh. 046-8106816 tai joose.luukkanen@jci.fi