Strategia! -koulutuksen tiimikouluttajahaku

Strategia! -koulutus on Suomen Nuorkauppakamareiden strategisen suunnittelun koulutus, joka on tarkoitettu nuorkauppakamareiden hallitusviroissa toimiville tai niihin hakeutumassa oleville tulevaisuuden tekijöille. Koulutusviikonlopun aikana koulutukseen osallistujat harjoittelevat strategiaprosessin eri vaiheita, kuten nykytilan analysointia, mission ja vision rakentamista sekä strategista suunnittelua. Koulutus tapahtuu pääasiassa pienryhmissä ja casena toimii järjestävä kamari.

Vuonna 2016 Strategia! -koulutuksen järjestää Keurusselän Nuorkauppakamari 20. – 22.5.2016.

Haemme koulutukselle tiimikouluttajia!

Tiimikouluttajat ovat avainasemassa yhdessä pääkouluttajan, koulutuspäällikön sekä järjestävän kamarin kanssa viikonlopun onnistumisessa. Viikonloppu tarjoaa hienon mahdollisuuden kasvaa kouluttajana, kehittää edelleen omaa strategiaosaamista sekä oppia työelämässä hyödynnettäviä taitoja.

Tiimikouluttajaksi voi hakea kuka tahansa nuorkauppakamarin jäsen seuraavin edellytyksin:

• Olet suorittanut Future Chapter tai Strategia! -koulutuksen
  • Sinulla on aiempaa kouluttajakokemusta
  • Sinulla on halua ja kykyä toimia tiimin kannustavana ohjaajana sekä tukea osallistujien oppimis- ja kasvamiskokemusta
  • Sinulla on vankka nuorkauppakamarikokemus (toiminut esim. puheenjohtajana ja/tai useammissa kamariviroissa)
  • Olet halukas ja kykenevä aktiiviseen yhteydenpitoon kouluttaja- sekä osallistujatiimin kanssa ennen koulutusta
  • Omaat hyvät vuorovaikutustaidot
  • Pystyt osallistumaan koko päivän kestävään kouluttajakoulutukseen la 23.4. Salossa sekä pystyt tarvittaessa käyttämään nykyaikaisia e-learning -työkaluja.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä ajan tasalla oleva kantakorttisi koulutusjohtaja Sanna-Riikka Hakiolle 14.2.2016 mennessä: sanna-riikka.hakio@jci.fi

Tiimikouluttajavalinnat tehdään 29.2.2016 mennessä. Mikäli hakemuksien perusteella ei pystytä täyttämään avoimia kouluttajapaikkoja, täytetäänt puuttuvat paikat vaihtoehtoisella menettelyllä.

Lisätietoja tiimikouluttajan tehtävistä antaa koulutuspäällikkö Susanna Ritala, 050 5472 168 tai susanna.ritala@jci.fi