Uusi senaattori #75066

Lauantaina alueiden A+C aluevuosikokouksen iltagaalassa jaetaan senaattoriarvo Katja Häkkiselle. Katjan senaattorinumero on #75066.

Katjan positiivinen asenne, energisyys ja aktiivisuus on toiminut inspiraationa monille. Katja on 6 kamarivuoden aikana ollut todellinen tehopakkaus. Hän lähti heti vauhdilla toimintaan mukaan, ensimmäisenä hallitusvirkanaan varapuheenjohtaja ja toimi samalla projektipäällikkönä Vuoden Positiivisen Suomalainen -kisassa. Katja onkin hoitanut päällekkäin paikallisia ja alueellisia / kansallisia virkoja, edustanut melkein jokaisessa tapahtumassa ulkomaita myöden ja toiminut vielä samalla projektipäällikkönä useissa projekteissa. Keskusliitossa Katja on toiminut SM-Debaatti -projektin kansallisena päällikkönä. Katja on ollut lisäksi oiva kouluttaja. Moni koejäsen onkin päässyt nauttimaan hänen vetämästä Start! -koulutuksesta ja strategia-asioissakin moni on hänen puoleensa kääntynyt. Katjan sydän on puhdasta kultaa ja hän on JC-asenteen elävä esimerkki – hän kannustaa, auttaa ja saa asioita aikaan. Myös tuorein A+C alueen vuosikokous on pitkälti Katjan ansiota. Katjan sitoutuminen on ollut ainutlaatuista ja Espoon Nuorkauppakamari ei voisi olla ylpeämpi uudesta senaattoristaan.