Strategia-osaaja! Lähde mukaan kehittämään uutta kansainvälistä Strategy Academyä!

Oletko perehtynyt strategian luomiseen tai sen jalkauttamiseen työelämässä? Oletko luonut koulutuksia tai ollut mukana järjestämässä koulutustapahtumia? Hallitsetko Strategia!-koulutuksen salat? Mikäli vastasit johonkin kysymykseen myöntävästi, saatat olla etsimämme henkilö.

Suomen Nuorkauppakamarit vie Strategia!-koulutuksen uudelle tasolle ja aloittaa kansainvälisen Strategy Academy -koulutusviikonlopun suunnittelemisen. Tavoitteena on luoda koulutussisältö kansainväliselle strategiakoulutukselle, joka tullaan toteuttamaan vuonna 2018 myöhemmin päätettävän paikallisen nuorkauppakamarin toimesta. Sisällön tulee toimia sekä sinällään, mutta täydentää ja jatkaa Suomessa järjestettävän Strategia!-koulutuksen sekä muihin maihin vietävän Strategy Trainingin antia.

Lisätiedot ja hakemukset 24.2.2017 mennessä Senior Advisor Sanna-Riikka Valtonen, sanna-riikka.valtonen@jci.fi, 044 7886560