Nordic Academyn järjestelyoikeudet myönnettiin Porvoon Nuorkauppakamarille!

Nordic Academyn järjestelyoikeudet ovat olleet haettavissa 31.1.2017 saakka ja Suomen nuorkauppakamarin hallitus myönsi järjestelyoikeudet Porvoon Nuorkauppakamarille.  Nordic Academy on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat pyrkimässä omassa maassaan kansalliseen virkaan  vuonna 2018. Osallistujat ovat Nordic Groupin maista, eli Suomesta, Tanskasta, Ruotsista, Islannista, Latviasta, Virosta, Liettuasta ja Norjasta. Koulutusviikonlopun tavoitteena on kasvattaa osallistujien johtamistaitoja ja antaa heille eväitä toimia viroissa kansallisella tasolla sekä verkottaa eri Nordic-maiden tulevia kansallisia tekijöitä.