Koulutusvienti avaa lukemattomia mahdollisuuksia suomalaiselle kamarilaiselle

Koulutusvientiprojektien tavoitteena on avata latua sekä tarjota jäsenistöllemme jatkossa mahdollisuuksia kouluttautua ja toimia kouluttajana kansainvälisillä kentillä. Suomessa pidettävät akatemiat ja Train the Trainer -tyyppiset tapahtumat tuovat toiminnan kansainvälisen ulottuvuuden lähelle ja luovat tekemisen paikkoja sekä mahdollistavat suomalaisen elinkeinoelämän rikastumisen näin saapuvien kansainvälisten kontaktien kautta. Jakamalla osaamistamme muille jiiceille ja kansallisille organisaatioille ympäri maailman nostamme profiiliamme vaikuttavana toimijana JCI:ssa mm. länsimaalaistaen koulutustoimintaa, mille on ollut tilausta. Tällaisen kv-toiminnan kautta vahvistamme entuudestaan verkostojamme ulkomaille, mistä hyödymme kaikki.

Strategy Academy tuo kv-kouluttautujia Suomeen, mutta myös taloudellista hyötyä järjestävälle kamarille. Rohkeasti siis heittämään verkot kansainvälisille koulutuskentille – mahdollisuuksia on lukematon määrä suomalaiselle nuorkauppakamarilaiselle!