Jere Niskanen senaattoriksi #76237

Jere Niskanen tuli jäseneksi Kuopion Nuorkauppakamariin 2011. Hän on ollut erittäin aktiivinen koko JC-uransa ajan. Jere on toiminut viisi vuotta Kuopion Nuorkauppakamarin hallituksessa. Puheenjohtajana Jere toimi vuonna 2015. Vuonna 2016 Jere oli alueen D aluejohtaja ja Suomen Nuorkauppakamareiden hallituksen jäsen. Hän on toiminut myös alueen vaalitoimikunnan jäsenenä sekä Strategia! -koulutuksessa tiimikouluttajana. Hän on osallistunut lähes kaikkiin alueellisiin, kansallisiin ja kansainvälisiin kokouksiin, jotka hänen JC-uransa aikana on järjestetty. Jere on koulutukseltaan KTM ja vastaa KPMG:n Kuopion toimistosta. Hän on pyyteettömästi jakanut ammatillista osaamistaan ja toiminut kannustajana ja sparraajana monelle jiiceelle ja kamarille. Jere on tunnettu erinomaisesta huumorintajustaan ja kyvystään verkostoitua. Hänen suuri JC-sydän jatkaa sykkimistä tästä eteenpäin senaattorina.

Suomen Nuorkauppakamarit onnittelee uutta senaattoria.