Ehdokkaat Vuoden Nuori Johtaja 2014 -palkinnon saajiksi on julkistettu

Tiedote.
Julkaistu: 17.10.2014 klo 15:31
Julkaisija: Suomen Nuorkauppakamarit ry

Vuoden Nuori Johtaja -palkinto jaetaan tänä vuonna kahdeksannen kerran. Valinnan tekevä tuomaristo on julkistanut vuoden 2014 voittajaehdokkaat. Lopullinen valinta julkistetaan Nuori Johtajuus -seminaarissa 5.11.2014 klo 12.00–16.00 (TEKES Länsi-Pasila).

Ehdotuksia palkinnon saajiksi tuli tänä vuonna ennätykselliset 120. Ehdolle eteni 80 nuorta johtajaa, ja Vuoden Nuori Johtaja 2014 valitaan seuraavien ehdokkaiden joukosta.

Mikko Alajoki, toimitusjohtaja, Nordic Henkilöstöpalvelut Oy
Heikki Haasmaa, toimitusjohtaja, Kone Hissit Oy
Juho Jokinen, toimitusjohtaja, Dingle Oy
Mikko Kuitunen, toimitusjohtaja, Vincit Oy
Santtu-Matias Rouvali, ylikapellimestari ja taiteellinen johtaja, Tampereen Filharmonia
Tero Saksman, toimitusjohtaja, Enfo Zender Oy
Oskari Tuhkanen, toimitusjohtaja, Nordic Power Service Oy
Ari Viitanen, Director, Customer Solutions, MacGregor Finland Oy

Vuoden Nuori Johtaja 2014 -palkinnon lisäksi kilpailussa jaetaan myös Teknologiateollisuuden Vuoden Nuori Johtaja -tunnustus. Voittajan valitsee tuomaristo, joka koostuu Suomen Nuorkauppamarien, Teknologiateollisuus ry:n, CxO Mentorin, Experiksen, FIBS ry:n ja Sefen edustajista. Kilpailun suojelijana toimii Anne Brunila.

Viime vuonna 2013 Vuoden Nuori Johtaja -palkinto myönnettiin Tampereen pormestari Anna-Kaisa Ikoselle. Kunniamaininnat myönnettiin Leanware Oy:n toimitusjohtaja Janne Viinikkalalle sekä Solita Oy:n yksikön johtaja Jonne Sepälle.

Suomen Nuorkauppakamari on järjestänyt Vuoden Nuori Johtaja -kilpailun vuodesta 2007 alkaen. Kilpailuun on voinut ilmoittaa kenet tahansa alle 40-vuotiaan johtajan, joka toimii vastuullisesti ja esimerkillisesti. Vuoden Nuori Johtaja 2014 saa palkinnoksi CxO Mentorin huippujohtajan ammattimentorointipaketin.

Lisätietoja:

Suomen Nuorkauppakamarit ry
Mervi Vuorinen, kehitysjohtaja, Kestävä johtajuus, mervi.vuorinen@jci.fi, puh. 050 428 7323
Niina Hämäläinen, Vuoden Nuori Johtaja kansallinen projektipäällikkö, niina.hamalainen@jci.fi, puh. 050 384 4516

Nuori Johtajuus -seminaarin ohjelma