European Economic Experts Forum: Sustainable Growth

European Economic Experts Forum: Sustainable Growth (Invitation in English)

// REGISTRATION       // REKISTERÖITYMINEN

Kansainvälinen talousfoorumi edeltää Huippukokousta

European Economic Experts’ Forum (EEEF) vastaa eurooppalaisen talouspolitiikan kysymyksiin. Mistä Eurooppa löytää yhteisiä keinoja kestävään talouskasvuun jatkossa? Onko kasvu realistista? Mitä konkreettisia tekoja on tehtävissä yritysten, valtioiden tai kolmannen sektorin yhteistyötä lisäämällä?

Suomen Nuorkauppakamarit järjestää Euroopan ensimmäisen European Economic Experts’ Forumin Helsingissä 25. huhtikuuta. Tapahtuma järjestetään ennen  ”Huippukokous – Leaders at the Sea” kansallista vuosikokousta Silja Symphonyn konferenssitiloissa laivan ollessa satamassa. Osallistuminen on mahdollista joko pelkästään talousfoorumiin tai vuosikokousristeilyyn. Myös molempien tapahtumien yhdistäminen onnistuu mainiosti.

Tapahtuma kerää talousvaikuttajia Suomesta ja Euroopasta pohtimaan kestävää kasvua johtajuuden, yrittäjyyden ja kasvun moottoreiden näkökulmasta.

Tavoitteena on yhdistää yrityselämän, valtion ja yhdistysten toimijat ja luoda keskustelun kautta aloitteita, joilla kestävä kasvu on mahdollista Euroopassa.

European Economic Experts’ Forum on Euroopan Nuorkauppakamareiden puheenjohtajien aloitteesta syntynyt keskustelufoorumi. Suomen Nuorkauppakamarit on yksi Euroopan suurimmista jäsenmaista ja järjestää ensimmäisen tapahtuman yhteistyössä kumppaninsa Suomen Ekonomiliiton kanssa.

Ensimmäinen European Economic Experts’ Forum alkaa omakustanteisella verkostoitumislounaalla klo 11 ja virallinen osuus alkaa klo 12. European Economic Experts’ Forum on kaikille avoin ja veloitukseton. Tilaisuuden kieli on englanti. Ilmoittautumislinkki laivaan nousuun tarvittavia tietoja varten ja tarkempi ohjelma julkaistaan mahdollisimman pian.

Vuosikokouksen ilmoittautuminen ja lisätiedot tapahtuman nettisivuilta www.huippukokous.fi

Lisätietoja:
Suomen Nuorkauppakamarit ry