SNKK:n innovaatio poistaa stressiä ilman avulla

SNKK:n innovaatio poistaa stressiä ilman avulla. Suomi on aina ollut tunnettu puhtaasta luonnosta ja ilmastaan. Raittiilla ilmalla on myös merkittäviä terveyshyötyjä. Nyt suomalaista ilmaa lähdetään viemään ulkomaille. Nuorkauppakamarin kehittämä ilmatuote ”AIR” jatkaa komeasti suomalaisten luksustuotteiden maailmanvalloitusta.

Tuotesarjan luonut Suomen Nuorkauppakamarit ry teki keksinnön vuosikokouksensa yhteydessä: ”Huomasimme, että tujaus raitista ilmaa laski stressihormonitasoja”, kertoo kansallinen puheenjohtaja Mervi Vuorinen ja jatkaa: ”yhteistyökumppaneidemme kanssa aloimme sitten miettimään, miten tämä saataisiin levitettyä kaikkien käyttöön.”

Tuotesarjaan kuuluu aluksi kolme ilmavarianttia: Kainuu on tummasävyinen ja rauhoittava ilma, jota SNKK suosittaa käytettäväksi iltaisin etenkin nukahtamisongelmiin. Revontuli taas on puhdistava detox-tiiviste, joka helpottaa mm jetlag-oireita ja puhdistaa elimistön stressijaksojen jälkeen. Saaristo on nimensä mukaisesti raikas ja piristävä henkäys meri-ilmaa, jota voi käyttää vaikka kesken työpäivän pikaista elvytystä ja ajatusten uudistamista kaivatessaan. Kaikki kolme tuotetta tulevat myyntiin Tampereella kesäkuussa järjestettävän Eurooppakokouksen yhteydessä.

”Odotamme sarjasta välitöntä hittiä, ennakkokysyntä on jo ylittänyt kaikki odotuksemme”, Vuorinen summaa. Tuotteiden ydinkohderyhmänä ovat kiireestä ja stressistä kärsivät kaupunkilaiset.