Vesala, Temonen, Tuulos ja Tykkyläinen senaattoreiksi

Päivitetty 30.11.2015: Lisätty senaattorit Vesala ja Temonen.

Ansioituneita kamarilaista on jälleen nimetty senaattoreiksi. Lue heidän esittelynsä ohesta.

Katriina Vesala, Kouvolan Nuorkauppakamari, #74543

Katriina_MG_9404Katriina Vesala on todellinen hoocee-jiicee, joka on noussut omasta kamarista alueellisiin ja kansallisiin virkoihin, muun muassa aluejohtajaksi ja talousjohtajaksi. Katriina lähti alueelle 2007 ja sen jälkeen suunta on ollut ylöspäin. Hän on ollut myös aktiivinen osallistuja: takana on lähes 60 kokousosallistumista ulkomaita myöten. Omalle kamarille Katriina on ollut tärkeä tekijä. Hän on vienyt Kouvolan Nuorkauppakamaria eteenpäin tarmolla ja päättäväisyydellä ja ollut tukena tiukoissakin tilanteissa. Kymmenvuotisen kamariuransa aikana Katriina on näyttänyt omalla esimerkillään, miten kamaritoiminnasta voi saada irti paljon, jos vain haluaa.

Satu Temonen, Kouvolan Nuorkauppakamari, #74661

Satu_MG_5715Satu Temonen on Kouvolan Nuorkauppakamarin iloinen ja positiivinen tarmonpesä. Satun kamariura alkoi vuonna 2004 ja sen jälkeen hän on ollut aluejohtajana satumaisella alue Beellä, kuulunut vaalitoimikuntaan, tehnyt kahdeksan kamarivirkaa ja käynyt lähes 40 kokouksessa. Hän on ollut projektipäällikkönä kuudessa projektissa ja osana projektitiimiä huomattavasti useammassa. Yhdentoista kamarivuotensa aikana hän on tuonut kamariin koejäseniä, joista on kasvanut hyviä tekijöitä kamariin. Satu on hengenluoja, joka on aina valmis auttamaan muita ja jolla on erityinen taito saada ihmiset mukaan ja puhaltamaan yhteen hiileen.

Titta Tuulos, Tammerkosken nuorkauppakamari, #74550

Titta TuulosTitta Tuulos on ollut aktiivinen JC jo yli kymmenen vuoden ajan. Uransa alussa hän on vaikuttanut oman kamarinsa hallituksessa neljässä eri virassa, muun muassa puheenjohtajana vuonna 2009. Tämän jälkeen Titta on urallaan keskittynyt enemmänkin nuorempien jäsenten mentorointiin, tarjonnut mahdollisuuden oppia ajattelemaan asioita ja toimintatapoja uudella tavalla. Titta on poikkeuksellisen aktiivisesti tuonut oman ammatillisen psykologisen ja pedagogisen osaamisensa nuorkauppakamareiden käyttöön: paikallisesti oman kamarin valmennusohjelmissa ja kansallisesti koulutuspäällikkönä toimiessaan.

Tiina Tykkyläinen, Joensuun nuorkauppakamari, #74557

Tiina TykkylainenTiina Tykkyläinen on koko Suomen tuntema nuorkauppakamarilainen. Työ on vienyt häntä viimeisen 10 vuoden ajan ympäri maata ja aina on löytynyt läheltä nuorkauppakamari, jossa on päässyt osallistumaan yhteiskunnallisiin projekteihin. Puheenjohtajana hän toimi Pieksämäen kamarissa vuonna 2008. JC-kentällä Tiina tunnetaan ennen kaikkea kansainvälistäjänä. Hän on vienyt Suomea maailman kartalle antamalla useana vuonna panoksensa Team Finlandiassa ja toiminut aktiivisesti vuosien 2010 ja 2016 Eurooppakokous-projekteissa. Näkyvintä työtä hän teki vuonna 2010, kun johti liki 300 suomalaisen osallistujan delegaation Osakan maailmankokoukseen Japaniin.