Uusia senaattoreita C-alueen vaalikokouksessa Muuramessa

Mari1C-Alueen Amazing Case -vaalikokous pidettiin Muuramen Riihivuoressa. Iltagaalassa myönnettiin myös senaattoriarvoja.

Mari Suoranta #75387

Missä tämä henkilö on, siellä tapahtuu. Mari Suoranta on levittänyt positiivista asennettaan ja energiaansa koko yhdeksänvuotisen kamariuransa – ilman hengähdystaukoja – innostaen ihmisiä ympärillään kehittymään. Sen lisäksi, että hän on ollut koko uransa ajan yksi oman kamarinsa aktiivisimmista jäsenistä, hän on osallistunut hengästyttäviin 18 kansalliseen ja 14 kansainväliseen konferenssiin, hoitanut projekteja ja virkoja omassa kamarissa, alueellisella ja kansallisella tasolla sekä toiminut kotikamarinsa Jyväskylän Nuorkauppakamarin twinning-toiminnan tukijalkana.

Kimmo Pitkänen #75386

Kimmo_senaattoriKimmo Pitkänen on ollut erittäin aktiivinen JCI-järjestössä kymmenen vuoden ajan. Hän on toiminut oman kamarinsa
jokaisessa hallitusvirassa sekä Alue C:n aluejohtajana vuonna 2012. Kimmon hyvät sosiaaliset taidot sekä positiivinen ja periksi antamaton asenne ovat vieneet häntä eteenpäin kamariuralla. Hän on aina halunnut oppia uutta ja uusia toimintatapoja. Hän on halunnut kehittää johtamistaitojaan ja siksi hakeutunut haastavampiin tehtäviin tässä järjestössä. Kimmo on ollut aina hyvin sitoutunut omaan kamariin sekä JCI -järjestöön. Hän on edustanut Muuramen Seudun Nuorkauppakamaria useissa alueellisissa sekä kansallisissa kokouksissa ja toimi kokouspäällikkönä Alue C:n aluevaalikokouksessa syyskuussa 2016. Aluejohtajana hän oli rakentamassa suht uuden alueen organisaatiota ja identiteettiä sekä kehittämässä sen toimintoja. Kimmon asiantuntemus ja kokemus ovat olleet suuri voimavara omalle kamarille ja tulee sitä olemaan myös tästä eteenpäin.

niina

Niina Hämäläinen #75385

Niina Hämäläinen on ollut Muuramen Seudun Nuorkauppakamarin jäsen vuodesta 2011. Tänä aikana hänet on opittu tuntemaan aktiivisena luotettavana tekijänä ja hyvänä ystävänä jäsenten keskuudessa. Oman kamarinsa ulkopuolella hän on toiminut muun muassa Strategia 2020 -tiimin jäsenenä ja Vuoden Nuori Johtaja -kilpailun kansallisena päällikkönä.

Senaattorit ovat ansioituneita nuorkauppakamarilaisia, joille Junior Chamber International -maailmanjärjestö on myöntänyt senaattoriarvon. Senaattoreina he saavat mahdollisuuden osallistua nuorkauppakamarin ja Suomen Senaatin toimintaan myös täytettyään 40 vuotta.