Uusia senaattoreita D-alueen vaalikokouksessa Iisalmessa

D-alueen vaalikokous pidettiin tänä viikonloppuna Iisalmessa. Ensivuoden aluetekijät valitaan sunnuntaina aamupäivällä. Lauantaina pidettiin gaala Iisalmen Ravintola Raatihuoneessa. Gaalassa nimettiin myös kaksi uutta senaattoria.
paula_koponen

Paula Koponen #75390

Paula Koponen on ollut Warkauden Nuorkauppakamarin aktiivinen jäsen jo 11 vuoden ajan. Tuo aika on pitänyt sisällään niin projekti- kuin kokouspäällikkyyksiä sekä monia eri hallitusvirkoja. Vuonna 2013 Paula toimi Warkauden Nuorkauppakamarin puheenjohtajana kamarin 50-vuotis juhlavuotena.

Paula on osallistunut useisiin kokouksiin niin alueella, kansallisella tasolla sekä Eurooppakokouksiin, yhteensä kokouksia onkin kertynyt 34. Hän on toiminut alueella D aluetapahtumapäällikkönä sekä Vuoden Nuori johtaja aluekilpailupäällikkönä.

Warkauden Nuorkauppakamarille Paula on ollut todellinen helmi – aktiivinen innostamaan uusia jäseniä mukaan toimintaan sekä auttamaan jäseniä jc-urallaan eteenpäin. Koko kamariuransa ajan hän on ollut kamarimme aktiivisempia osallistujia niin projekteissa kuin koulutuksissakin. Warkaus saa Paulasta varmasti aktiivisen senaattorin!

Miika Natunen #75391

miika-natunenMiika Natunen on  ollut Joensuun Nuorkauppakamarin jäsen vuodesta 2010 lähtien. Pian liittymisen jälkeen hän lähti mukaan kamarin kehittämiseen hallituksessa. Hallitusvirkoja kertyi useita kunnes kamarin puheenjohtajuus koitti vuonna 2014.  Hän on osallistunut kymmeniin alueellisiin, kansallisiin sekä kansainvälisiin kokouksiin. Vuonna 2016 hän toimi D-alueen alueviestintäpäällikkönä. Miika toimii rakennusalan yrittäjänä Joensuussa ja hänet tunnetaan myös ilmailunharrastajana. Hän on myös JCI Finland Foundation -lahjoittaja.

Senaattorit ovat ansioituneita nuorkauppakamarilaisia, joille Junior Chamber International -maailmanjärjestö on myöntänyt senaattoriarvon. Senaattoreina he saavat mahdollisuuden osallistua nuorkauppakamarin ja Suomen Senaatin toimintaan myös täytettyään 40 vuotta.