Uusia Senaattoreita Lahden Kansallisessa Vuosikokouksessa

Lauri Valtonen senaattoriksi  #76001

Lauri Valtonen liittyi Porin Nuorkauppakamariin 2007.  Hän on ollut koko JC-uransa ajan erittäin aktiivinen. Hän on toiminut seitsenmän vuoden ajan Porin Nuorkauppakamarin hallituksen jäsenenä. Lisäksi  Lauri on toiminut alueella palkintopäällikkönä ja aluekoordinaattorina. Kansallisesti Lauri on  toiminut C-alueen aluejohtajana, kansallisena talousjohtajana ja tänä vuonna valmistautuvana kansallisena varapuheenjohtajana. JC-uransa aikana Lauri on osallistunut 62 alueelliseen, kansalliseen ja kansainväliseen kokoukseen. Hän on osallistunut lähes kaikkiin JCI:n virallisiin koulutuksiin ja hänet on palkittu sekä alueellisella, että kansallisella tasolla mm. vuoden 2013 Suomen parhaan puheenjohtajan tunnustuksella.  Hän on arvostettu JC, joka on vuosia toiminut sparraajana ja tukena monelle nuorkauppakamarilaiselle.

Merja Wallenius senaattoriksi #76005

Merja Wallenius tuli jäseneksi 2002. Hän on tehnyt poikkeuksellisen pitkän ja aktiivisen JC-uran. Merja on ollut paikallisesti seitsemässä eri hallitusvirassa sekä Lahden, että Mikkelin nuorkauppakamareissa. Puheenjohtajana Merja toimi vuonna 2011. Alueella hän on toiminut viestintäpäällikkönä, aluesihteerinä TOYP-aluepäällikkönä, vaalitoimikunnan jäsenenä sekä palkintotuomarina. Kansallisesti hän on ollut viestintätiimin ja kamarituen jäsen sekä toiminut kokouspäällikkönä Strategia! –koulutuksessa. Merja on hyvin arvostettu ja pidetty JC. Hänet tunnetaan tukipilarina ja kamarin kantavana voimana, joka on aina auttamassa kaikkia. JC-uransa aikana tämä uskomaton nainen on osallistunut 84 alueelliseen, kansalliseen ja kansainväliseen kokoukseen.

Roope Syvälahti senaattoriksi #76002

Roope liittyi Keski-Uudenmaan Nuorkauppakamariin vuonna 2004. JC-uransa aikana hän on toiminut seitsemässä hallitusvirassa. Kamarinsa puheenjohtajana hän toimi 2006 ja uudemman kerran 2010 kamarin tilanteen vaatiessa. Hänet tunnetaan ihmisenä, jolla on luontainen taito ottaa kaikki lähellään olevat ihmiset huomioon. Roope on ollut erittäin aktiivinen kaikilla tasoilla. Alueella hän on toiminut alueen palkintopäällikkönä sekä vaalitoimikunnassa. Suomen Nuorkauppakamarin hallituksen jäsenenä Roope on toiminut aluejohtajana vuonna 2008, kehitysjohtajana vuonna 2009 ja tänä vuonna hän on vaalilautakunnan jäsen sekä B-alueen vaalitoimikunnan puheenjohtaja. Roope on JC-uransa aikana osallistunut 52 alueelliseen, kansalliseen ja kansainväliseen kokoukseen.

Johanna Peltovuoresta senaattori #76006

Johanna liittyi Raisio-Naantalin Nuorkauppakamariin vuonna 2011. Viimeiset vuodet tämä supernainen on vaikuttanut Lahden Nuorkauppakamarissa. Johanna on toiminut neljä vuotta kamarin hallituksessa sekä alueella Vuoden Nuori Menestyjä –aluepäällikkönä, alueen Vientitykin projektipäällikkönä sekä B-alueen aluesihteerinä.  Johanna tunnetaan toiminnan naisena, joka saa asiat tapahtumaan. Hän on tukipilari ja JC-sydämellä varustettu tekijä, joka on aina auttamassa muita.  Johanna on myös kansallisen vuosikokouksemme 2017 kokouspäällikkö ja on osallistunut JC-uransa aikana 30 alueelliseen, kansalliseen ja kansainväliseen kokoukseen.

Suomen Nuorkauppakamarit onnittelee uusia senaattoreita!