Vuoden Nuori Johtaja -kilpailu paljastaa: Suomessa arvostetaan johtajia

Tiedote
Julkaistu: 28.08.2014 klo 10:37
Julkaisija: Suomen Nuorkauppakamarit ry

Parhaillaan käynnissä olevassa Suomen Nuorkauppakamarit ry:n kilpailussa etsitään ja palkitaan Vuoden Nuori Johtaja 2014. Kilpailuun voi ilmoittaa kenet tahansa alle 40-vuotiaan johtajan, joka toimii vastuullisesti ja esimerkillisesti.

Vuoden Nuori Johtaja -kilpailuun on jo jätetty useita kymmeniä ehdotuksia hyvistä johtajista. Ehdokkaiden joukossa on sekä pk-yritysten että suurten kansallisten ja kansainvälisten yritysten johtajia. Kilpailu paljastaa Suomesta löytyvän lukuisia esimerkkejä hyvää johtamista toteuttavista johtajista. Ehdottamisperusteluissa näkyy selvästi, miten heidän johtamistaan arvostetaan.

– Tunnetko sinä nuoren hyvän johtajan? Kuka tahansa voi ilmoittaa kilpailuun ehdokkaan. Ehdotus on helppo jättää internetissä www.nuorijohtaja.fi/ilmoita. Ehdotuksia otetaan vastaan vielä 14.9. saakka, kilpailusta vastaava kansallinen projektipäällikkö Niina Hämäläinen kannustaa.

Suomen nuorkauppakamarit näkee, että hyvällä johtamisella on ratkaiseva merkitys yritysten menestymiselle. Kestävä ja hyvä johtajuus on yritysten kilpailu- ja menestystekijä.

Suomen Nuorkauppakamari on järjestänyt Vuoden Nuori Johtaja -kilpailun vuodesta 2007 alkaen. Vuoden Nuori Johtaja 2014 -kilpailun suojelijana toimii ekonomisti Anne Brunila. Kilpailun pääyhteistyökumppanina toimii Teknologiateollisuus ry. Vuoden Nuori Johtaja 2014 -palkinnon lisäksi kilpailussa jaetaan myös Teknologiateollisuuden Vuoden Nuori Johtaja -tunnustus. Yhteistyökumppaneita ovat myös CxO Mentor Oy, Experis, yritysvastuuverkosto FIBS ry, Taloudellinen tiedotustoimisto, Suomen Ekonomiliitto Sefe ja Tekes.

Vuoden Nuori Johtaja 2014 -voittaja julkistetaan ja palkitaan 5.11. Tekesin tiloissa Helsingissä järjestettävässä Nuori Johtajuus -seminaarissa.

Lisätietoja:
Mervi Vuorinen