Tampere Business Meet kutsuu verkostoitumaan

ELOKUUN 23. päivänä järjestettävä Tampere Business Meet 2019 täyttää Tampere-talon myynnin ja markkinoinnin asiantuntemuksella, inspiraatiolla sekä ainutlaatuisilla verkostoitumismahdollisuuksilla.

Kansallisessa kokouksessa Kalajoella kunniamaininnan saaneen tapahtumakokonaisuuden vuosi 2018 oli erit-täin onnistunut. Se houkutteli paikalle vieraita yrityksistä ja eri organisaatio-tasoilta sekä tarjosi ammattimaisen kokonaisuuden asiasisältöä ja verkostoitumismahdollisuuksia. Liki 500 ih-mistä nautti koko päivän ohjelmasta.

Nyt toista kertaa järjestettävään tapahtumaan Tammerkosken Nuorkauppakamari odottaa peräti 1000 osallistujaa ympäri Suomen.

Päivä alkaa verkostoitumislounaalla. Sen jälkeen, seminaarin ensimmäisessä osiossa, osallistujat voivat kulkea haluamaansa valmennuspolkua ja valita puheenvuoroista itselleen kiinnostavimmat ja ajankohtaisimmat. Teemoina valmennuspoluilla ovat esimerkiksi moderni myynti & myynnin automaatio, sisältömarkkinointi, asiakaskokemus ja palvelumuotoilu. Ääneen pääsevät mm. Veikko Törrönen (Kreapal), Juho Liljeroos (Effisio), Mikko Seppä (Advance B2B), Nina Rinne (Sitomo), Henna Niiranen (Integrata), Katri Tanni (Differo), Markus Jokinen (Myynninmaailma) ja Perttu Ahvenainen (Taitori)

Iltapäivällä lavalle nousevat muun muassa myynnin yliopettaja Pia Hauta-mäki, Jani Aaltonen, Jarkko ”markkinoinnin kymmenen käskyä” Kurvinen sekä Kim ”Leijonan luola” Väisänen.

– Meillä on niin monipuolinen ja asiantunteva kattaus ohjelmaa sopivaan hintaan. Punaisena lankana seminaarissa on konkreettisuus: tarjolla on käytännönläheisiä työkaluja myynnin ja markkinoinnin kehittämiseksi. Lisäksi tapahtuma on taatusti syksyn kovin verkostoitumismahdollisuus, projektipäällikkö Henri Tuliniemi kertoo.

Nuorkauppakamarilaisille tapahtuma on tarjolla erikoishintaan.

– Viime vuonna verkostoitumislounaan 250 paikkaa myytiin loppuun eli kannattaa varmistaa paikka heti. Lounaalla ei istuta omissa porukoissa, vaan lupaamme laittaa pakan sekaisin rennolla otteella, Markus Koskinen naurahtaa.

Myös iltabileiden ”Meet the Beat” osallistujamäärä on rajattu – jatkoille mahtuu 300 juhlijaa.

Teksti: Antti Kulmanen, JCI Tammerkoski