Raita Virranniemi senaattoriksi #78136

Nuorkauppakamariyhteisö sai uuden senaattorin Suomen Nuorkauppakamareiden alue D Aluevaalikokouksessa Kuusamossa lauantaina. Raita Virranniemi on liittynyt kamaritoimintaan vuonna 2015 ja tehnyt lyhyessä ajassa kaiken mahdollisen. Puheenjohtajuuden ja kamarin hallitusvirkojen lisäksi hän on osallistunut Kouluttaja-Akatemiaan, historian ensimmäisen Strategy Academyn rakentamiseen, toiminut usein kouluttajana omaa osaamistaan jakaen, voittanut Sanan Säilä -puhekilpailun Suomessa ja edustanut Suomen Nuorkauppakamareita Eurooppakokouksen puhekilpailussa. Raita on tunnettu paikallisesta vaikuttamisesta ja eri sektoreiden yhteen tuomisesta. Tänä vuonna Raita toimii viestintäjohtajana Suomen Nuorkauppakamareiden hallituksessa johtaen yli 20 henkistä viestinnän etätiimiä. Tämä inspiroiva nuorkauppakamarilainen saa tuloksia aikaan merkityksellisen tekemisen ja tiimihengen kautta.

Suomen Nuorkauppakamarit onnittelee lämpimästi uutta senaattoria.