Yrittäjä ansaitsee sujuvat palvelut – ”Päätökset tehdään suoraan ja ripeästi”

ASIAKAS ARVOSTAA PANKISSA LUOTETTAVAA JA JOUSTAVAA PALVELUA. HANDELSBANKENISSA SAAT KAIKKI PANKKIPALVELUT OMIIN, PERHEESEESI JA YRITYKSESI TARPEISIIN YHDEN LUUKUN PERIAATTEELLA.

Handelsbankenin toiminnassa tyytyväiset asiakkaat ovat sydämen asia. Haluamme solmia ja ylläpitää kestäviä asiakassuhteita: asiakkaalla on oma tuttu yhteyshenkilö, jonka kautta hänellä on käytössään kaikki pankki- ja asiantuntijapalvelut.

Handelsbankenin Family Office -palvelussa asiakkaan käytössä on nimikoitu henkilökohtainen neuvonantaja, joka on aina selvillä hänen kaikista pankkiasioistaan. Oma neuvonantaja toimii linkkinä pankin muihin asiantuntijoihin, jos heitä tarvitaan – vaikkapa sijoitusasioissa.

Oman neuvonantajan avulla päätökset myös tehdään suoraan ja ripeästi. Henkilökohtaisen Family Office -pankkiirin palvelut kuuluvat asiakkaalle ilman erillistä veloitusta.

Asiakasta kiinnostavat pankin tavoitettavuus ja asioiden hoitamisen helppous. Asiakas saa neuvonantajansa suorat yhteystiedot, eikä hänen tarvitse jonottaa puhelinpalveluun. Esimerkiksi yrittäjän aikaa säästyy, kun yhden ja saman ihmisen kautta voi hoitaa sekä henkilökohtaiset että yrityksen asiat.

Meitä Family Office -neuvonantajia on koulutettu tiiviisti, ja meitä löytyy jo Handelsbankenin konttoreista eri puolilta maata. Panostuksemme henkilökohtaiseen asiakaspalveluun myös näkyvät: Epsi rating 2019 -tutkimuksen mukaan Handelsbankenilla on erittäin tyytyväiset henkilöasiakkaat ja Suomen tyytyväisimmät yritysasiakkaat.

Handelsbanken on yksi Pohjoismaiden kansainvälisimmistä pankeista, toimimme noin 20 maassa. Oman yhteyshenkilön kautta asiakkaan käytössä ovat konttorin ja koko Handelsbankenin kansainväliset asiantuntijaverkostot – yhden luukun periaatteella.

Kun varallisuutta kertyy, asiakas voi hyödyntää myös palkittuja Private Banking -palvelujamme. Viimevuotisen Prosperan tutkimuksen mukaan Handelsbankenilla on Suomen parhaat Private Banking -palvelut.

Asiakkaan tyytyväisyys on tärkein tavoitteemme, mutta yhtä tärkeää meille on toimintamme vastuullisuus. Olemme vahvasti mukana rakentamassa kestävän kehityksen mukaista tulevaisuutta. Esimerkiksi pankin rahastoissa vastuullisuus huomioidaan aina sijoituskohteita valittaessa.

Vastuullisuus tarkoittaa myös vastuuta asiakkaistamme. Haluamme antaa asiakkail­lemme juuri heille sopivia ja heidän tarpeensa täyttäviä palveluja.

TEKSTI: JARMO KIVINEN, FAMILY OFFICE BANKER, HANDELSBANKEN SUOMI,  @kivinen_jarmo

Fakta: Mitkä ovat Family Office -palvelun edut?

1. Kaikki pankkipalvelut – sekä henkilökohtaiset että yrityksen palvelut – oman yhteyshenkilön kautta
  2. Henkilökohtaista, yksilöllistä ja joustavaa palvelua
  3. Suora puhelinnumero ja yhteystiedot yhteyshenkilölle