Jarkko Sipiläinen Tampereen Nuorkauppakamarista senaattoriksi 78139

JCI:n maailmankokouksessa Tallinnassa myönnettiin senaattorin arvo Tampereen Nuorkauppakamarin jäsenelle Jarkko Sipiläiselle. Hän liittyi nuorkauppakamariin vuonna 2010. Sipiläisen JC-ura on hyvin erikoislaatuinen ja merkittävä. Jarkko on lähes koko JC-uransa ajan ollut valmistelemassa ja toteuttamassa Eurooppakokousta Tampereelle sekä maailmankokousta Tallinnaan. Hänen työnsä vaikutuksista ovat päässeet nauttimaan tuhannet nuorkauppakamarilaiset ympäri maailman. Tänä vuonna hän toimii Suomen Nuorkauppakamareiden kehitysjohtajana vastaten kansainvälisyydestä. Jarkko on tunnettu positiivisuudestaan, hän kannustaa ja pitää huolta kaikista ympärillään. Nuorkauppakamarilaisena Jarkko on hyvin arvostettu ja pidetty, sekä Suomessa, että ulkomailla.

Suomen Nuorkauppakamarit onnittelee lämpimästi uutta senaattoria.