Perttu Kouvalainen Joensuun Nuorkauppakamarista senaattoriksi #78137

Perttu Kouvalainen liittyi Joensuun Nuorkauppakamariin vuonna 2003. Puheenjohtajuuden lisäksi hän on toiminut kuudessa muussa paikalliskamarin hallitusvirassa, useassa aluetehtävässä sekä kolme kertaa aluekokouksen kokouspäällikkönä. Poikkeuksellisen pitkän kamariuransa aikana hän on kiertänyt liki 30:sa kokouksessa niin Suomessa kuin maailmalla.

Perttu on ollut aktiivinen vaikuttaja Joensuun Nuorkauppakamarin projektitoiminnassa ja vienyt kamaritoiminnan paikallisen liike-elämän ytimeen. Hän on esimerkillisesti yhdistänyt eri yhteiskunnan osa-alueet positiivisen muutoksen aikaansaamiseksi. Vahvasti verkostoituneena ja inspiroivana johtajana tunnettu Perttu on luotsannut kamarin läpi haasteellisten aikojen ja antanut osaamistaan mm. strategiatyöhön. Häntä voi kutsua paikalliseksi tukipilariksi vailla vertaa!

Suomen Nuorkauppakamarit onnittelee lämpimästi uutta senaattoria.