Koronaepidemian vaikutukset kansallisiin kokous- ja koulutusviikonloppuihin

Suomen Nuorkauppakamareiden hallitus kokoontui maanantaina Teams-kokoukseen. Etsimme ratkaisuja mm. kansallisen sääntömääräisen vuosikokouksen järjestämiseen. Toistaiseksi tavoitteemme on järjestää PRES-akatemia ja Strategia!-koulutus suunnitellun mukaisesti. Seuraamme tilannetta aktiivisesti, noudatamme luonnollisesti viranomaisten määräyksiä ja ohjeita ja teemme päätöksen huhtikuun toisella viikolla. Koska sääntömme eivät tunnista etäjärjestelyjä yhdistyksen kokousten järjestämiseksi suunnittelemme ensisijaisena vaihtoehtona yhdistyksen vuosikokouksen pitämistä PRES-akatemiaviikonlopun aikana. Tiedotamme tästä erikseen, kun tiedämme pystymmekö etenemään tällä suunnitelmalla. Palkinnot tullaan jakamaan etäyhteyden kautta kevään aikana Palkintopamaus-show’ssa, aikataulusta tiedotamme erikseen. Kansallisten palkintojen hakuajat pysyvät samana. Selvitämme kevään peruuntuneiden kokousten osalta peruutusehtoja ja taloustilanteita. Pyydämme kärsivällisyyttä rekisterimaksutiedustelujen suhteen kokousjärjestäjien suuntaan, teemme kaikkemme jotta saisimme tilanteeseen selvyyttä mahdollisimman nopeasti. Työstämme myös mahdollisuutta järjestää korvaavaa ohjelmaa etäyhteydellä – tiedotamme lisää heti kun tiedotettavaa on. Kiitos ymmärryksestänne!

Suomen Nuorkauppakamarit ry:n hallituksen puolesta,

Michaela Palmberg