Haemme Strategia! koulutukselle pääkouluttajaa!

Strategia! -koulutus on Suomen Nuorkauppakamareiden strategisen suunnittelun koulutus, joka on tarkoitettu nuorkauppakamareiden hallitusviroissa toimiville tai niihin hakeutumassa oleville tulevaisuuden tekijöille. Koulutusviikonlopun aikana koulutukseen osallistujat harjoittelevat strategiaprosessin eri vaiheita, kuten nykytilan analysointia, mission ja vision rakentamista sekä strategista suunnittelua. Koulutus tapahtuu pääasiassa pienryhmissä ja työstettävänä casena toimii järjestävä kamari.

Vuonna 2018 Strategia! -koulutuksen järjestää Kiteen Nuorkauppakamari 4.-6.5.2018.

Sinustako pääkouluttaja?

Pääkouluttaja on avainasemassa yhdessä tiimikouluttajien, koulutuspäällikön sekä järjestävän kamarin kanssa viikonlopun onnistumisessa. Viikonloppu tarjoaa hienon mahdollisuuden kasvaa kouluttajana, kehittää edelleen omaa strategiaosaamista sekä oppia työelämässä hyödynnettäviä taitoja.

Pääkouluttajana vastuullasi ovat tiimikouluttajien koulutuksen suunnittelu ja toteutus sekä tiimin vetäminen, tapahtumaviikonlopun koulutuksellisen ohjelman sisällön kouluttaminen osallistujille, sisällön päivittäminen ja koulutuksen aikataulutus sekä palautteen kerääminen koulutuksen jälkeen. Edellä mainittuihin kohtiin saat apua ja tukea SNKK:lta (kehitysjohtaja ja koulutuspäällikkö) ja järjestävältä kamarilta.

Pääkouluttajaksi voi hakea kuka tahansa nuorkauppakamarin jäsen seuraavin edellytyksin:

• Olet suorittanut Future Chapter tai Strategia! -koulutuksen ja toiminut Strategia! -tiimikouluttajana
  • Sinulla on aiempaa kouluttajakokemusta
  • Sinulla on halua ja kykyä toimia kannustava ohjaajana sekä tukea tiimikouluttajien sekä osallistujien oppimis- ja kasvamiskokemusta
  • Sinulla on vankka nuorkauppakamarikokemus (toiminut esim. puheenjohtajana ja/tai useammissa kamariviroissa)
  • Olet halukas ja kykenevä aktiiviseen yhteydenpitoon kouluttajatiimin kanssa ennen koulutusta
  • Omaat hyvät vuorovaikutustaidot
  • Osaat käyttää erilaisia etäyhteydenpitoon ja -koulutukseen soveltuvia työkaluja

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä ajan tasalla oleva kantakorttisi kehitysjohtaja (koulutus) 2018 Heidi Jäntille 21.12.2017 mennessä: heidi.jantti@jci.fi

Pääkouluttajavalinta tehdään SNKK:n hallituksen kokouksessa tammikuussa 2018.

Lisätietoja pääkouluttajan tehtävästä antaa kehitysjohtaja Heidi Jäntti, heidi.jantti@jci.fi, p. 044 058 6417.