Ammattina Massahurmaaja

Lahtelaisen markkinointi- ja mainostoimisto Adpro Oy myyntityötä tehdään kamaritaustalla. Massahurmaajat Pasi Pasanen ja Sonja Nurmi hyödyntävät kamariverkostoa uusasiakashankinnassa tarjoten kokonaisvaltaista suunnittelupalvelua niin printtiin kuin verkkoon. Yrityksessä kamariharrastuksen laadukkaat koulutukset ovat toiminnan ytimessä ja omaa osaamista jaetaan kamareihin myyntikoulutuksien kautta. Aito yhteistyö avaa uusia suhteita ja työntekijöiden rekrytoinnin riskikin pienenee. Adpro Oy on luonut useita kokous- ja vaalikampanjamateriaaleja sekä toimii Cardu-jäsenkorttijärjestelmän edustajana.

On helpompi palkata työntekijöitä kamaritoiminnan parista, kun on nähnyt heidän tulevan toimeen erilaisten ihmistyyppien kanssa jo aiemmin.  – Toimitusjohtaja Pasi Pasanen.