Haussa Vaikuttaja-Akatemian projektipäällikkö

Vaikuttaja-Akatemiassa käsitellään tapaamisten, keynotien ja webinaarien kautta monipuolisesta aktiivisen kansalisen ja vaikuttajan tarvitsemia taitoja.  Vuosittaisen tarkemman sisällön määrittää projektipäällikkö yhdessä EVP Mikko Mannisen kanssa.

Oletko sinä etsimämme projektipäällikkö?
Sinulla on
– halua ja kiinnostusta yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen monella tasolla

– näkemystä ja ymmärrystä nuorkauppakamarilaisten tavoista vaikuttaa yhteisössä

– halua tai osaamista nuorkauppakamareiden tärkeimmistä sidosryhmistä kuten kauppakamari ja yrittäjärjestö

– ymmärrystä tai innostusta kestävän kehityksen tavoitteiden soveltamiseen vaikuttamisen työkaluina

– osaamista tai kiinnostusta demokratian rakentumiseen

– osaamista tai innostusta kehittää Akatemiaa myös rakenteen osalta.

Koulutuskokonaisuuden tarkoituksena on lisätä suomalaisten nuorten aikuisten ymmärrystä ja valmiuksia yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen, niin yksilönä kuin osana verkostoja ja järjestöjä.

Vaikuttaja-Akatemian tulisi tarjota osallistujille kattavan tietopaketin eri toimijoista ja järjestelmistä: poliittisista puolueista, valtioneuvostosta, Euroopan unionista, kansalaisjärjestöistä, yritys- sekä mediavaikuttamisesta. Koulutuksen aikana pureudutaan siten vaikuttamisen eri tasoihin lähtien yksilötasolta aina ylikansalliseen vaikuttamiseen asti.

Kiinnostuitko?
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja visiosi 9.11. mennessä EVP2018 Koikkalaiselle
Kysy lisää…

… tulevasta toteutuksesta: EVP2019 Mikko.Manninen@jci.fi / puh: 040 7485800