Haussa Strategia! 2019 -koulutukselle tiimikouluttajien kouluttaja!

Strategia! -koulutus on Suomen Nuorkauppakamareiden strategisen suunnittelun koulutus, joka on pääsääntöisesti tarkoitettu nuorkauppakamareiden hallitusviroissa toimiville tai niihin hakeutumassa oleville tulevaisuuden tekijöille.

Koulutusviikonlopun aikana koulutukseen osallistujat harjoittelevat strategiaprosessin eri vaiheita, kuten nykytilan analysointia, mission ja vision rakentamista sekä strategista ajattelua. Koulutus tapahtuu pääasiassa pienryhmissä ja työstettävänä casena toimii koulutuksen järjestävä nuorkauppakamari, joka vuonna 2019 on Turun Nuorkauppakamari. Koulutus järjestetään Turussa 3.-5.5.2019.

Haemme koulutukselle tiimikouluttajien kouluttajaa.

Tiimikouluttajien kouluttaja on avainasemassa yhdessä pääkouluttajan, tiimikouluttajien sekä järjestävän nuorkauppakamarin kanssa viikonlopun onnistumisessa. Valitun henkilön odotetaan sitoutuvan prosessiin, joka kestää joulukuulta 2018 toukokuulle 2019.

Viikonloppu tarjoaa hienon mahdollisuuden kasvaa kouluttajana, kehittää edelleen omaa strategiaosaamista sekä oppia työelämässä hyödynnettäviä taitoja. Pääkouluttajan ja tiimikouluttajien kouluttajan tukena ovat SNKK:n kehitysjohtaja (koulutus) ja koulutuspäällikkö.

Tiimikouluttajien kouluttajana vastuullasi on

• tiimikouluttajien koulutuksen suunnittelu ja toteutus sekä tiimikouluttajien sparraus
• koulutuksen sisällön päivittäminen ja koulutuksen aikataulutus yhdessä pääkouluttajan kanssa
• tiimikouluttajin valintaa osallistuminen
• yhteistyö järjestävän nuorkauppakamarin kanssa koskien koulutusviikonlopun käytännön järjestelyitä

Tiimikouluttajien kouluttajaksi voi hakea kuka tahansa nuorkauppakamarin jäsen seuraavin edellytyksin:

• Sinulla on aiempaa kokemusta kouluttamisesta, fasilitoinnista ja koulutussuunnittelusta sekä ymmärrystä ihmisen oppimisesta
• Sinulla on halua ja kykyä toimia kannustavana ohjaajana sekä tukea tiimikouluttajien ja osallistujien oppimis- ja kasvamiskokemusta
• Sinulla on osaamista ja kokemusta strategiatyöstä
• Sinulla on järjestely- ja organisointikykyä
• Omaat hyvät vuorovaikutustaidot
• Hallitset erilaisia etäyhteydenpitoon ja -koulutukseen soveltuvia työkaluja

Future Chapter tai Strategia! -koulutuksen käyminen ja tiimikouluttajana toimiminen katsotaan eduksi.

Hakuaika ja hakeminen

Lähetä hakemuksesi sekä ajan tasalla oleva kantakorttisi kehitysjohtaja (koulutus) Heidi Jäntille 11.11.2018 mennessä sähköpostitse heidi.jantti@jci.fi. SNKK:n hallitus tekee valinnan kokouksessaan 23.11.2018.

Lisätietoja tehtävistä saat Heidiltä,  heidi.jantti@jci.fi tai 044 058 6417.