Oulun Tervaporvarien Nuorkauppakamarien Maria Sippala senaattoriksi #77782

Nuorkauppakamariyhteisö sai uuden senaattorin Kalajoella Suomen Nuorkauppakamareiden kansallisessa vuosikokouksessa lauantaina. Maria Sippala on ollut jäsen vuodesta 2012 ja hän toimi puheenjohtajana vuonna 2015. Lisäksi hän on toiminut kolmessa muussa hallitusvirassa Oulun Tervaporvarien Nuorkauppakamarissa. Alueella Maria on sykkinyt aluekoordinaattorin sekä aluejohtajan tehtävissä. Suomen Nuorkauppakamareiden hallituksessa Maria toimi myös koulutusjohtajana. Alue D:n supernainen on tunnettu rohkeana nuorkauppakamarilaisena, joka on uskaltanut viedä asioita eteenpäin. Hän ei ole koskaan pelännyt heittäytyä uusiin haasteisiin. Maria on arvostettu ja pidetty JC, jonka sydän on ollut aina vahvasti D-alueen kehittämisessä. Vuosien varrella hän on toiminut monelle JC:lle luottopakkina ja kannustajana.

Suomen Nuorkauppakamarit onnittelee lämpimästi uutta senaattoria.