COACADEMYYN HAETAAN OSALLISTUJIA, hakuaikaa jatkettu

COacademy eli Conference Organizing Academy järjestetään 18.-23.3.2019, Roostassa, Virossa. SNKK tukee kahta (2) osallistujaa akatemiaan, mutta akatemia on avoin kaikille kiinnostuneille.

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti kansallisten kokousten tai muiden suurten tapahtumien järjestäjille. Viisipäiväisessä koulutuksessa harjoitellaan ja opitaan taitoja, joita tarvitaan onnistuneen tapahtuman järjestämiseksi.

Harjoitteet ja opit keskittyvät seuraaviin teemoihin:
Itsensä johtaminen
Ajanhallinta
Tiimin motivoiminen
Neuvottelu- ja delegointitaidot
Järjestelyiden optimointi

Hakemuksia käsiteltäessä ensisijalla ovat niiden kamareiden jäsenet, joille on myönnetty kansallisen akatemian tai tapahtuman järjestelyoikeudet tai ovat hakemassa niitä.

Akatemian ohjelmaan sekä tarkempaan sisältöön voi tutustua osoitteessa www.coacademy.ee .

Hakuaikaa on päätetty jatkaa vuoden loppuun, ja keskusliiton hallitus tekee päätökset tuen saajista kokouksessaan 11.-13.1.2019.

Avoimet hakemukset (.doc/.docx/.pdf)  kantakortteineen pyydetään toimittamaan kehitysjohtaja Tanja-Maria Hyppäselle osoitteeseen tanja-maria.hyppanen@jci.fi 31.12.2018 mennessä.

Valinnoista ilmoitetaan marraskuun loppuun mennessä.

Lisätietoja:
Kehitysjohtaja Tanja-Maria Hyppänen