Ele2014 tarjoaa vaalijännitystä ja huippukattauksen puhujia

Suomen Nuorkauppakamarien vaalikokouksen 2014 järjestetään Helsingissä10.-12.10. Kokouksessa valitaan perinteisesti tulevan vuoden tekijät kansalliselle tasolle, joten jännitystä riittää mutta myös koulutuksissa on mistä valita.

Lauantaina tarjolla on neljä rinnakkaista koulutuskokonaisuutta, joissa kaikissa on loistavat puhujat. Minkä sinä valitsisit näistä mielenkiintoisista vaihtoehdoista?

Vaikuta kehittämällä ja johtamalla itseäsi

Tom Laine: Brändää itsesi!

Käytännönläheisessä koulutuksessa kuulet Suomen verkottuneimman henkilön kertomana vinkit sosiaalisen median työkalujen ja verkostojen hyödyntämiseen itsensä brändäyksessä.

Anne Kukkohovi
Anne Kukkohovi:
Tee mitä haluat ja menesty

Anne Kukkohovi: Tee mitä haluat ja menesty

Annea on vienyt eteenpäin nöyrä asenne, päämäärätietoisuus ja nopea tilannetaju, mutta mitä muuta menestyksen takana piilee?

Organisaatioiden työympäristöt tulevaisuudessa

Teemu Arina: Biohakkerin vinkit työn päivittämiseen

Työmme on muuttunut ja lihastyöstä on siirrytty tietotyöhön Sen sijaan työtapamme, päivärytmimme, ruokavaliomme ja asenteemme työtä kohtaan on säilynyt monilta osin ennallaan. Miten myös näiden pitäisi muuttua?

Panu Luukka: Yrityskulttuurimuotoilu tulevaisuudessa

Ihmisten lisäksi yrityksellä on vain kulttuurinsa, joka jokaisen pitää luoda itse. Koulutuksessa opit ominaispiirteistä, joille menestyneet yrityskulttuurit ovat rakentuneet.

Ilkka_Herlin2_Kati Leinonen
Ilkka Herlin: Yritysten rooli Itämeren parantamisessa

Uskalla vaikuttaa

Ilkka Herlin: Yritysten rooli Itämeren parantamisessa

Itämeren monisyisten ongelmien ratkaisijoiksi tarvitaan monta toimijaa ja heidän välilleen rakentavaa yhteistyötä. Itämeri saadaan pelastettua ainoastaan, jos yritykset sitoutuvat mukaan ja edelläkävijät ovatkin jo huomanneet, että siitä on hyötyä myös liiketoiminnalle.

Esiinny eduksesi

Mandy Lehto
Mandy Lehto: How to have insanely great personal presence

7 seconds. That’s the time we use to make important decisions, such as level of success, credibility and trustworthiness, about others. How to make the best use of those important seconds?

Simo Routarinne: Body language of cooperation

This practical training focuses on body language and interaction between people. You will learn typical expression strategies and how to be aware of your body language.

Tässä vain katsaus koulutuksien puhujiin, lisää löydät kokouksen nettisivuilta.

Ele2014 tarjoaa siis tuhdin paketin asiaa mutta ei unohdeta myöskään juhlia. Perjantain tulojuhlaa vietetään 1920-30-luvun salakapakkatunnelmissa ja lauantain iltagaalassa, upeissa puitteissa Finlandia-talolla, juhlitaan samalla Helsingin Nuorkauppakamarin 60-vuotista taipaletta.

Tätä kansallista kokousta ei kannata ohittaa vaan rekkaroitua mukaan saman tien!

www.ele2014.fi