Haemme osallistujia Kouluttaja-Akatemiaan 2019

Kouluttaja-akatemia on vuoden pituinen projekti. Akatemiassa pääset hiomaan kouluttajataitojasi ja kehittämään omia koulutuksiasi. Akatemian tavoitteena on valmentaa entistä parempia kouluttajia niin nuorkauppakamariin kuin työelämään. Akatemiassa pääset luomaan vähintään yhden oman koulutuksen itse valitsemastasi aiheesta.

Kouluttaja-Akatemia koostuu neljästä viikonlopusta (perjantai-illasta sunnuntaihin), joihin hakijoiden oletetaan sitoutuvan. Ajankohdat päätetään pääkouluttajan ja valituksi tulleiden kesken. Tämän lisäksi viikonloppujen välillä on itsenäistä työskentelyä.

Seuraavien koulutusten suorittaminen katsotaan eduksi hakijalle

• JCI Impact
  • JCI Achieve
  • Vakuuta ja vaikuta
  • Kehity kouluttajana
  • Koulutuksen suunnittelu
  • Esitystekniikka
  • Koulutuksen markkinointi

Jos koulutuksia ei ole suoritettu ennen akatemiaa, tulee ne suorittaa akatemiavuoden aikana.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä ajan tasalla oleva kantakorttisi (josta käy ilmi myös suoritetut koulutukset) kehitysjohtaja Heidi Jäntille 11.11.2018 mennessä sähköpostitse osoitteella heidi.jantti@jci.fi.

Valinnat osallistujista tehdään kehitysjohtajan, koulutuspäällikön ja pääkouluttajan toimesta 2.12.2018 mennessä.

Lisätietoja antaa kehitysjohtaja Heidi Jäntti, 044 058 6417 tai heidi.jantti@jci.fi.