Haku kansainväliseksi palkintotuomariksi on auki

Haku Eurooppa- ja maailmankokouksen palkintuomareiksi on alkanut!

Kiinnostaisiko sinua näköalapaikka siihen, mitä Nuorkauppakamaritoiminnassa tapahtuu maailmalla? Se oli sinulle tarjolla juuri nyt!

Lähde mukaan työskentelemään kansainvälisenä palkintotuomarina Eurooppa- ja/ tai Maailmankokouksessa. Kansainvälinen palkintotuomari arvostelee palkintohakemukset omalta oman tietokoneen kautta omassa rauhassa. Kansainväliset palkinnot arvioidaan englannin kielellä ja kaikki kommunikaatio muiden kansainvälisten palkintotuomareiden kanssa tapahtuu englanniksi. Arviointi tapahtuu jci.cc:n siellä olevan SCRAP-BOOK-ohjelman kautta. Tarkempi ohjeistus arviointiin ja sen aikatauluihin saat kun sinut on valittu palkintotuomariksi. Muistutuksena vielä, että tuomarina toimiminen ei edellytä osallistumista kokouksiin.

Tee lyhyt ja ytimekäs hakemus (max. 1 kpl A4) otsikolla “Miksi juuri minä olen hyvä palkintotuomariksi kansainvälisiin kokouksiin”. Kerro hakemuksessasi millainen kielitaito sinulla on. Muista myös kertoa miten järjestät itsellesi aikaa palkintojen lukemiselle. Muista vielä hakemustasi kirjoittaessa, että sinusta on myös kiinni miten Suomen palkinnot pärjäävät omissa kansainvälisissä kategorioissa.

Lähetä sitova hakemus osoitteeseen teemu.pelkonen@jci.fi viimeistään 31.3.2016 mennessä. Laita hakemukseesi tieto, haluatko tuomariksi Eurooppa- vai Maailmankokoukseen vai molempiin. Lisäksi liitä hakemuksen liitteeksi kantakortti. Suomen Nuorkauppakamarin hallitus valitsee tuomarit Salossa vuosikokouksen yhteydessä 24.4.2016.

Lisätietoa kansalliselta palkintokoordinaattorilta Teemu Pelkonen, 044 594 7988, teemu.pelkonen@jci.fi