Haku kansainvälisten palkintojen palkintotuomariksi on alkanut!

Kiinnostaako näköalapaikka nuorkauppakamaritoimintaan maailmalla? Hae nyt kansainvälisten palkintojen (EC / WC) palkintotuomariksi. Palkintojen tuomarointi tapahtuu verkossa eikä palkintotuomarina toimiminen edellytä osallistumista EC/WC kokouksiin. Tee lyhyt vapaamuotoinen hakemus otsikolla “Miksi juuri minä olen hyvä valinta kansainvälisten palkintojen palkintotuomariksi”. Kerro hakemuksessa kielitaidostasi sekä kuvaa mahdollisuutesi resursoida aikaa palkintojen tuomaroinnille. Lähetä sitova hakemus osoitteeseen anu.haapasalo@jci.fi 12.2.2017 mennessä. Ilmoita hakemuksessa haetko tuomariksi Eurooppa- vai Maailmankokoukseen vai molempiin. Liitä hakemukseen kantakortti.