Haku kansainvälisten palkintojen tuomariksi on alkanut!

Kiinnostaako näköalapaikka muiden maiden nuorkauppakamaritoimintaan? Hae nyt kansainvälisten palkintojen (EC/WC) palkintotuomariksi. Tehtävässä näet loistavan katsauksen muiden maiden kamaritoiminnasta, joka voi olla hyvinkin erilaista kuin Suomessa.

Palkintojen tuomarointi tapahtuu verkossa eikä edellytä osallistumista EC/WC kokouksiin. Haemme ensisijaisesti henkilöitä, jotka voivat toimia tuomarina molempien kokousten hakemusten arvioinnissa. Arviointi tapahtuu muutamaa viikkoa ennen kyseistä kokousta, eli ajoittuu toukokuun lopulle ja lokakuun alkupuolelle. Tuomari saa luettavakseen n. 5-10 hakemusta, jotka hän pisteyttää annettujen kriteerien ja oman näkemyksensä mukaan. Aikaa tuohon kuluu n. 1-2 tuntia per hakemus.

Tee lyhyt vapaamuotoinen hakemus otsikolla “Miksi juuri minä olen hyvä valinta kansainvälisten palkintojen palkintotuomariksi”. Kerro hakemuksessa kielitaidostasi, JC-kokemuksestasi sekä kuvaa mahdollisuutesi resursoida aikaa palkintojen tuomaroinnille.

Lähetä sitova hakemus osoitteeseen henri.ahlqvist@jci.fi 7.2.2018 mennessä. Ilmoita hakemuksessa haetko tuomariksi Eurooppa- vai Maailmankokoukseen vai molempiin. Liitä hakemukseen kantakortti. Lisätietoja antaa palkintopäällikkö Henri Ahlqvist