JC:t SuomiAreenalla 17.7. Porissa

Vaikuta, verkostoidu, viihdy!

Porin Nuorkauppakamari toivottaa kaikki nuorkauppakamarilaiset tervetulleiksi tähän palkittuun tapahtumaan, joka alkaa Puuvillan Puistossa klo 12.15. SuomiAreena-keskustelulla aiheesta Miten yhteiskunta kannustaa yksilöä vastuunottoon ja yritteliäisyyteen?

Keskustelemassa:

• Irene Lamberg , puheenjohtaja, Suomen Nuorkauppakamarit ry
  • Leena Mörttinen, johtaja, Elinkeinoelämän keskusliitto EK
  • Hans-Peter Siefen, perustaja, toimitusjohtaja, Nordic Business Forum Oy
  • Virpi Utriainen, toiminnanjohtaja, Nuori yrittäjyys
  • Janne Viinikkala, toimitusjohtaja, Leanware Oy

Juontajana Kaisa Löfgren

Keskustelun jälkeen yhteistyökumppanimme Satakunnan Kansa toivottaa kamarilaiset tervetulleiksi nauttimaan lasin kuohuvaa ja samalla tutustumaan maakunnan päämedian toimintaan sekä innovatiivisiin toimitiloihin perinteikkäässä Puuvillassa kello 13.45–14.45. Tilaisuudessa jaetaan myös Jazz-liput, jotka voi tilata ilmoittautumislinkin kautta.

Päivä päättyy Pori Jazz -keikalla Kirjurinluodossa mm. Bob Dylanin tahtiin. Luvassa rentoa yhdessäoloa tuttujen ja tuntemattomien kamarilaisten kanssa. Lipun hinta: 67,50 €. Katso konsertin ohjelma: www.porijazz.fi

Koe kesän paras kamarikombo – yhteiskunnallista vaikuttamista, rentoa verkostoitumista ja virkistäytymistä!

Ilmoittaudu heti mukaan: www.lyyti.in/JCt_SuomiAreenalla

Seuraa tapahtuman ajantaista tiedottamista:

Lisätiedot:

Projektipäällikkö