Johtajuusakatemian 2019 järjestelyoikeudet Hämeenlinnan Nkk:lle

Johtajuusakatemian 2019 järjestelyoikeudet on myönnetty Hämeenlinnan nuorkauppakamarille. Akatemian keskiössä on Lean & Lead – osaamisen johtaminen. Johtajuus ja osaamisen johtaminen ovat nykyaikana haasteita niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin.

Nuorkauppakamarien puheenjohtajat ja varapuheenjohtajat ovat avainasemassa omissa kamareissaan, heillä on käsissään hallituksellinen suurta potentiaalia, mutta miten sitä johdetaan motivoivasti ja ketterästi? Osaamisen johtaminen ja LEAN tarjoavat tähän ratkaisun.

Johtajuusakatemia 2019 järjestetään 23. – 25.11.2018 kokous- ja lomahotelli Petäyksellä. Akatemiassa koulutetaan vuoden 2019 puheenjohtajat ja alueorganisaatioiden jäsenet. Onnea Hämeenlinnan Nkk!