Kansainvälistymisen ja kasvun rahoituksen seminaari

Kansainvälistymisen ja kasvun rahoituksen seminaari rakennettiin hienona yhteistyönä

Metropolin nuorkauppakamari järjesti tiistaina 28.3.2017 ensimmäisen kansainvälistymisen ja kasvun rahoituksen seminaarin Haaga-Helian ammattikorkeakoulun tiloissa Helsingin Pasilassa. Tapahtuma toteutettiin yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin, Team Finlandin, Enterprise Europe Networkingin ja Haaga-Helian ammattikorkeakoulun kanssa. Tapahtuma olikin hyvä osoitus yhteistyöhön tähtäävästä nuorkauppakamaritoiminnasta.

Tilaisuus oli suunnattu kaikille yrityksen kasvun sekä kansainvälistymisen rahoituksesta kiinnostuneille ja paikalle ilmoittautui lopulta 168 osallistujaa. Tapahtumassa mm. Team Finlandin jäsenet, TEKES, Finpro, Finnfund, Finnpartnership, Suomen Teollisuussijoitus Oy sekä Enterprise Europe Network esittelivät käynnissä olevia kansallisia rahoitusohjelmia sekä Haaga-Helian ammattikorkeakoulu kansainvälistymiseen liittyviä oppilastyömahdollisuuksia.

Tapahtuman esitykset ovat ladattavissa kokonaisuudessaan täältä.

Tapahtumaa ei olisi pystytty järjestämään ilman hyviä yhteistyökumppaneita tai projektissa vapaa-ehtoisesti mukana olleita Successful Event -kurssin opiskelijoita. Projektin vetäjänä Metropolin nkk:n osalta toimi Miika Kostamo, joka edusti tapahtumassa myös Haaga-Helian alumniverkostoa.

Tapahtuman suosiosta johtuen sille tullaan järjestämään vielä kaksi jatko seminaaria, joissa 11.5 aiheena ovat EU-rahoitusohjelmat ja 1.6 tapahtumassa uudet mahdollisuudet kansainvälistymisen rahoitukseen.