Keurusselän Nuorkauppakamarin Emilia Koikkalainen senaattoriksi #77785

Aktiivinen vaikuttaja Emilia Koikkalainen Keurusselän Nuorkauppakamarista sai senaattoriarvon Kalajoen Hiekkasärkillä järjestetyssä kansallisessa vuosikokouksessa. Emilia on ollut jäsen vuodesta 2011. Hän on toiminut kuudessa hallitusvirassa Keurusselän Nuorkauppakamarissa sekä puheenjohtajana vuonna 2013. Alueella C Emilia toimi aluekansainvälisyyspäällikkönä ja Suomen Nuorkauppakamareiden hallituksessa kehitysjohtajana vastaten yhteiskuntavaikuttamisesta. Kuluvana vuonna Emilia on ollut vaikuttamassa JCI European Development Counselorina. Emilia on osallistunut JC-uransa aikana yli 50 alueelliseen, kansalliseen ja kansainväliseen kokoukseen. Hänellä on sydämen palo yhteiskuntavaikuttamiseen, joka on näkynyt aina hänen tekemisessään. Hän etsii ennakkoluulottomasti ratkaisuja vaikuttamiseen ja saanut on muutkin ympärillään innostumaan.

Suomen Nuorkauppakamarit onnittelee lämpimästi uutta senaattoria.