Lions&Sharks – Business Event tarjoaa bisnesmahdollisuuksia Saksassa

Lions&Sharks – Business Event järjestetään 25.11.2014 Leipzigissa JCI:n maailmankokouksen yhteydessä. Ilmoittautuminen tapahtumaan on nyt avoinna. Rekisteröidy heti sillä paikkoja on rajoitetusti!

Tapahtuma antaa mahdollisuuden näkyä, verkostoitua ja tehdä kauppaa JCI:n maailmankokouksen yhteydessä ainutlaatuisen bisnestapahtuman merkeissä. Ohjelmassa on inspiroivia puheenvuoroja, bisnesorientoitunutta verkostoitumista sekä osallistujat voivat myös kartoittaa mahdollisuuksiaan löytää sijoittajia Saksan markkinoilta ja löytää arvokkaita yhteyksiä kohdemaassa.

Tapahtuman yksi tärkeistä yhteistyökumppaneista on Invest Region Leipzig, joka auttaa tarvittaessa verkostoitumaan paikallisiin yrityksiin. Yhteistyökumppanimme ovat: Verso Globe Oy, Fiban – Suomalainen Bisnesenkeliverkosto sekä Invest Region Leipzig Germany.

Lisätietoja tapahtumasta ja osallistumismahdollisuuksista »

Lions&Sharks -business Event on avoin kaikille kansainvälisestä bisneksestä kiinnostuneilla henkilöille ja yrityksille. Maailmankokousrekisteröinnin maksaneille nuorkauppakamarilaisille Lions&Sharks -ohjelma on ilmainen mutta rekisteröinti tapahtumaan tarvitaan kuitenkin sillä paikkoja on rajoitetusti.

Rekisteröityminen tapahtumaan »
www.lionsandsharks.com