Nuorkauppakamari

Löydä Sinun lähin nuorkauppakamarisi ja kysy lisää jäsenyydestä!

Active Citizen Day 11.12.2015

Tässä koottuna tapahtumia jossa tapaat nuorkauppakamarilaisia 11.12. kansainvälisen Active Citizen Dayn merkeissä ja sen lähettyvillä. Tule rohkeasti juttelemaan!

VUODEN NUORI MENESTYJÄ 2015 -KILPAILUN VOITTAJIEN JULKISTAMISTILAISUUS HELSINGISSÄ

Tervetuloa yleisölle avoimeen, Suomen 2015 nuorten menestyjien julkistamistilaisuuteen 11.12.2015 klo 16-18 Sanomatalon mediatorille Helsinkiin. Tapahtumassa julkistetaan kolme Vuoden Nuori Menestyjä 2015 -kilpailun voittajaa.

Keskustelemme myös aiheesta: “Mitä vaaditaan menestymiseen tämän päivän Suomessa?” Paneelin moderaattorina Anneli Jäätteenmäki ja osallistujina Paula Laine (Sitra, johtaja, strategia), Johanna Lundán (Suomen Nuorkauppakamarit ry, puheenjohtaja) sekä Hans-Peter Siefen (Nordic Business Forum, toimitusjohtaja).

Tilaisuuden päätteeksi kakkutarjoilu. Tule ja tutustu menestyjiin!
FB event: http://www.facebook.com/events/1642909165971740/

AURA
Auranmaan Positiivisimman julkistustilaisuus klo 10–12 Sunsali Aurassa. Lisäksi Joulupuu-keräys Auranmaalla. Lue myös Auranmaan Nuorkauppakamarin puheenjohtajan mielipidekirjoitus paikallislehdestä. 13.12. hallituksen vaihtokokoukset ja jäsenistön joululounas.
Anna-Mari Alkio p. 050 582 4757

IMATRA
Pop-up-piste Imatran liikekeskuksessa
Johanna Silvennoinen

KAUHAJOKI
Suupohjan Nuorkauppakamarin “Speed Dating” -tilaisuus 17.30, Kotiseututalon kokoushuone Ollo (Kahvila Valkoinen Puu). Tilaisuuteen on kutsuttu koejäsenehdokkaita sekä paikallisen kansainvälisyyskeskuksen asiakkaita mukaan yhteisiin keskustelupöytiin.
Heli Talvitie, p. 045 120 3522

KEURUSSELKÄ
Keurusselän Nuorkauppakamari näkyy Facebook-tapahtumassa, jossa nostetaan esiin ajatuksia ja esimerkkejä aktiivisesta kansalaisuudesta ja siitä miten se näkyy jäsenistön toiminnassa.
Anu Huhtala, Emilia Koikkalainen, Hanna Söderström

LAHTI
Kamarilounas klo 12.00 alkaen Ravintola Teivaan Lokissa
Johanna Peltovuori, Miia Pesonen

LAPPEENRANTA
Lappeenrannan Nuorkauppakamari järjestää jo 27. kerran perinteiset Linnoituksen Joulumarkkinat 12.–13.11., ja 11.12. päivää vietetään Linnoituksen markkinoiden pystytystalkoissa Lappeenrannan Linnoituksella.
Lisätiedot:
Puheenjohtaja Susanna Mäkiniemelä p. 040 774 0299Projektipäällikkö Laura Saarainen p. 044 040 0502

MARIENHAMN
Torstaina 10.12. JCI Networking -tilaisuus, jonne on kutsuttu nykyiset ja vanhat jäsenet. Puhujana arvostettu ahvenanmaalainen johtaja, lisäksi paneelikeskustelua ja verkostoitumista. Perjantaina 11.12. Maarianhaminen Nuorkauppakamarin after work -tilaisuus.
Terhi Metsola, p. 040 511 1237

MIKKELI
Vuoden mikkeliläisen julkistustilaisuus, kamarilounas, business breakfast sekä flash mob.
Mikkelin Nuorkauppakamari esittäytyy Mikkelin Stellan tähtitorilla perjantaina 11.12.2015 klo 9-17
Mikkelin nuorkauppakamari on aktiivinen 59 jäsenen verkosto. Esittelemme pisteellämme monipuolista toimintaamme ja kerromme myös mitä on luvassa ja miten toimintaa pääsee mukaan. Kannattaa siis tulla juttelemaan. Pisteeltä on myös mahdollisuus ostaa Mikkelin Nuorkauppakamarin valmistama Miun Mikkeli- lautapeli huikean edulliseen jouluhintaan: ainoastaan 10,00 euroa/kpl
Helena Skopa

NUMMELA
Vihdin Nuorkauppakamarin vuosijuhlan valmistelut Nummelan työväentalo Rientolassa 17.30–21.00
Jaana Javanainen, p. 050 537 2243

RAUMA
Rauman Nuorkauppakamari kuuluu paikallisradiossa, ja näkyy Joulupuu-projektin tiimoilta Rauman Prismassa koko päivän.

RIIHIMÄKI
JC-lounas klo 11.30–12.30 Ravintola Graniitissa (Kauppakuja 6, Riihimäki), illalla samppanja/kuohuviini-tasting klo 18.00 alkaen. Lounaalle ovat kaikki tervetulleita ilman ennakkoilmoittautumista, tastingiin osallistuminen edellyttää ilmoittautumisen ennakkoon ja osallistumismaksun maksamisen.
JC-lounas / Sami Nummela
Tasting / Tapani Kojo

SALO
Salon Nuorkauppakamarin kuukausikokous, Kauppapaikkana Salo -kirjan julkistamistilaisuus Salon Kaupungintalolla klo 12.00
Lisätiedot: Elna Jokinen

TAMPERE
Pirkanmaan Nuorkauppakamarin kuukausitapahtuma glögin ja minigolfin merkeissä Tampereen Puutarhakadun Crazy Golfissa klo 17.30 alkaen. Käydään läpi vuotta 2015 ja tehdään katsaus tulevaan vuoteen.
Mirva Kurki, Lotta Dunder

YLÄ-SAVO
Ylä-Savon Nuorkauppakamari järjestää after work -tilaisuuden sekä lautapeli-illan klo 18.00 alkaen Ravintola Gracevillessa, Iisalmessa
Riku Happonen, p. 044 343 9385