Menestyvä yrittäjä ansaitsee sujuvat verkkopalvelut

ASIAKAS ARVOSTAA PANKISSA LUOTETTAVAA KUMPPANUUTTA. HANDELSBANKENISSA YRITTÄJÄ SAA OMAT, PERHEENSÄ JA YRITYKSENSÄ PANKKIPALVELUT HELPOSTI YHDEN YHTEYSHENKILÖN KAUTTA.

PANKIN tehtävänä on toimia yrittäjän tukena yrityksen eri kasvuvaiheissa. Pankkipalvelut digitalisoituvat vauhdilla, mikä perustuu osin asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden muuttumiseen. Asiakkaiden suhde digitaalisiin palveluihin on hyvinkin erilaista. Siksi on tärkeää, että pankki on tavoitettavissa tarvittaessa myös henkilökohtaisesti.

Handelsbankenin toiminnassa keskeisin tavoite ovat tyytyväiset asiakkaat. Haluamme luoda ja ylläpitää kestäviä asiakassuhteita: asiakkaalla on oma tuttu yhteyshenkilö, jonka kautta hänellä on käytössään kaikki pankkipalvelut. Kun asiakas voi hoitaa omaa, perheensä ja yrityksensä taloutta sujuvasti yhden henkilön kautta, säästyy aikaa ja asiointi on tehokasta.

Handelsbankenilla onkin tutkitusti tyytyväiset asiakkaat niin yritys- kuin yksityispuolellakin.

Family Office -mallissamme oma yhteyshenkilö toimii linkkinä pankin muihin asiantuntijoihin, jos heitä tarvitaan. Nämä voivat olla esimerkiksi maksuliikenne- tai sijoitusasiantuntijoita.

Asiakkaan käytössä ovat siten oman konttorin ja koko Handelsbankenin kansainväliset asiantuntijaverkostot – yhden luukun periaatteella.

Handelsbanken on Pohjoismaiden kansainvälisin pankki, toimimme yli 20 maassa. Siten yrityksen kansainvälistymiseen tarvittavat palvelut ovat vaivattomasti saatavilla. Pankki tarjoaa rahoitusta myös kiinteistön hankintaan ulkomailta. Suomesta käsin voi saada lainaa talon tai huoneiston ostamiseen mm. Portugalista tai Espanjasta.

Yrityksen alkutaipaleella usein yhteistyö pankin kanssa liittyy lähinnä rahoitukseen. Menestyneet yrittäjät ovat kuitenkin yksi suurimmista varainhoitopalvelujen käyttäjäryhmistä. Yrittäjillä ei monesti ole aikaa paneutua sijoituksiin syvällisesti, ja he antavat varainhoidon ammattilaisten käsiin.

Varallisuuden karttuessa Handelsbankenin palkitut Private Banking -palvelut ovat myös yrittäjän käytössä. Pankilla on viimevuotisen Prosperan tutkimuksen mukaan Suomen parhaat Private Banking -palvelut. Tarjoamme yrittäjälle juuri hänen tavoitteisiinsa sopivia varainhoitopalveluita, ja hän voi keskittyä omaan liiketoimintaansa.

Kysy lähimmästä Handelsbankenin konttorista, miten voimme palvella juuri sinua ja yritystäsi parhaiten.

TEKSTI TIMO TEIVAANMÄKI, SIJOITUSJOHTAJA, HANDELSBANKEN SUOMI TWITTER: @TIMOTEIVAANMAKI, KUVA HANDELSBANKEN