Nordic Academy 2018 järjestelyoikeudet haettavissa

Nordic Academy on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat pyrkimässä omassa maassaan kansalliseen virkaan  vuonna 2018. Osallistujat ovat Nordic Groupin maista, eli Suomesta, Tanskasta, Ruotsista, Islannista, Latviasta, Virosta, Liettuasta ja Norjasta. Koulutusviikonlopun tavoitteena on kasvattaa osallistujien johtamistaitoja ja antaa heille eväitä toimia viroissa kansallisella tasolla sekä verkottaa eri Nordic-maiden tulevia kansallisia tekijöitä.

• Academy alkaa torstaina 24.8. ja päätty sunnuntaina 27.8.2017.
  • Academyn hinta voi olla maksimissaan 300 euroa/osallistuja.
  • Osallistujat saapuvat pääosin lentäen.
  • Kokousjärjestäjän tulee minimoida matkakustannukset Helsinki-Vantaan lentokentältä ja Helsingin satamasta kokouspaikalle.
  • Nordic Group valitsee pääkouluttajan

Hakija

Hakijan tulee olla Suomen Nuorkauppakamarit ry:n jäsen (jäsenmaksut suoritettu ja muut jäsenyyden edellytykset täyttyvät). Järjestävä kamari vastaa käytännön järjestelyistä. Nordic Group tuottaa koulutusohjelman ja -sisällön sekä valitsee kouluttajat.

Tapahtuma-aika

Nordic Academy järjestetään 24.-27.8.2017

Osallistujamäärä

Nordic Academyyn odotetaan osallistuvan noin 30 henkilöä.

Tapahtuman sisältö

Hakijan tulee esittää hakemuksessaan pääpiirteittäin malli ja sisältö, jolla hakija tulee tapahtuman järjestämään sekä suunnitelma onnistuneen tapahtuman luomiseksi.

Nordic Group on tapahtuman toimeksiantaja, ja se organisoi varsinaisen koulutuksen. Nordic Group toimittaa toimittaa järjestäjien käyttöön koulutusohjelmarungon sisältöesittelyineen sekä aikataulutoiveen. Valituksi tulleen tapahtuman järjestäjän tulee huolehtia muuten tapahtuman kokonaisvaltaisesta toteuttamisesta. Tämä tarkoittaa huolehtimista mm.

• aikataulutuksesta ja tilajärjestelyistä
  • majoituksesta
  • kokous- ja esitystekniikasta
  • ilmoittautumisista ja laskutuksesta
  • aamupalat, lounaat, päivälliset ja iltapalat
  • ohjelmasta muilta osin kuin mitä edellä mainittu
  • tiedottamisesta
  • tapahtuman valokuvauksesta Nordic Groupin käyttöön
  • mahdollisista kuljetuksista
  • opasteista ja vaadittavista luvista

Hakija vastaa, että järjestelytiimissä on tarvittavaa projektinhallinta- ja johtamisosaamista. Hakijan on myös huolehdittava, että aiottu tapahtumapaikka on valmistautunut joustavaan palvelemisen mm. henkilöstömäärältään.

Hakemuksen on sisällettävä ainakin edellä mainitut tapahtuman järjestäjän vastuulla olevat seikat sekä kaikki hinnat (mukaan lukien majoitusten hinnat). Ilmoitetut hintatiedot ovat sitovia. SNKK:n hallitus arvioi hakemusta kokonaisuutena, jossa otetaan huomioon mm. hinta, järjestelyjen toimivuus ja puitteet sekä koulutusajankohta kokonaisvaltaisena kokemuksena ja elämyksenä osallistujalle.

Suomen Nuorkauppakamarit ry:n hallitus tulee myöntämään järjestämisoikeudet hakemusten perusteella kokouksessaan 10.-12.2.2017.

Lisätietoja antaa koulutusjohtaja Maria Sippala 040 723 5142, maria.sippala@jci.fi

HAKEMUKSET VIIMEISTÄÄN 31.1.2017 SÄHKÖPOSTILLA PDF-TIEDOSTONA osoitteeseen maria.sippala@jci.fi