Nyt etsitään poikkeuksellisia tyyppejä, timantteja ja visionäärejä, jotka muuttavat maailmaa!

“Nordic Business Report” on Nordic Business Forumin julkaisu, joka nostaa esiin 25 poikkeuksellisinta alle 25-vuotiasta johtajaa Pohjois-Euroopasta. Suomen Nuorkauppakamarit ry:llä on ilo ja kunnia olla mukana tuomaristossa, joka valitsee nuo 25 kuuminta johtajalupausta. Johtajalla tässä yhteydessä ei välttämättä tarkoiteta työelämässä tapahtuvaa johtamista, vaan muillakin elämänalueilla osoitettu johtajuus on tunnustuksen arvoista!

Tämä kyseinen listaus ei liity kansallisiin kilpailuihimme, vaan tuomariston edustajina haluamme myös kantaa kortemme kekoon, osoittaa verkostomme voimaa ja osallistua listan rakentamiseen. Huipputyyppien esiinnostaminen on meille luontevaa ja haluamme näyttää positiivista esimerkkiä! Ilmianna siis sinäkin tuttusi, idolisi tai se kaveri, jonka tarinan olet pistänyt merkille!

Täytä ilmiantolomake 21.3.2018 mennessä ja anna tunnustus poikkeuksellisuudesta!

Lopulliselle listalle yltäneet ilmiannot tehneet palkitaan Team Finlandia -pikeepaidoin ja kunniakirjoin kansallisessa vaalikokouksessa Helsingissä. Lisäksi kaikkien muiden ilmiantajien kesken arvotaan kaksi pikeetä!

Tunnista johtaja:
PROFIILI: aktiivinen johtaja, joka voi olla perustaja, osakas, johtavassa asemassa oleva, yrittäjä, bisneshai, kirjailija, bloggari tai muunlainen mielipidejohtaja, johtaja omalla alallaan ja alle 25-vuotias (syntynyt 31.5.1993 jälkeen).
TYÖ: Aikaansaanut jotain poikkeuksellista!
VASTUULLISUUS: Huippujohtajat toimivat vastuullisesti!