Rauman aluevaalikokouksessakin juhlittiin uusia senaattoreita

Suomen Nuorkauppakamareiden Alue C:n vaalikokouksessa Raumalla julkistettiin lauantaina kaksi uutta senaattorin arvon saanutta. Senaattorin arvo on kansainvälisen JCI -järjestön korkein tunnustus ja oikeuttaa elinikäiseen osallistumiseen nuorkauppakamaritoimintaan.
Toinen tunnustuksen vastaanottaja on numerolla #77160 Johanna
Pitkänen Muuramen seudun Nuorkauppakamarista. Johanna on ollut järjestön aktiivinen jäsen vuodesta 2008 lähtien. Hän on toiminut alueviestintäpäällikkönä,
Vuoden nuori johtaja -aluepäällikkönä, aluepalkintopäällikkönä sekä omassa kamarissaan useassa tehtävässä ja puheenjohtajana vuonna 2017.
Toinen puolestaan on
numerolla #77164 Toni Vuohelainen Pirkanmaan Nuorkauppakamarista. Toni on ollut mukana toiminnassa 14 vuotta ja toiminut useissa tehtävissä omassa kamarissaan ja alueella. Toni on ollut kamarinsa puheenjohtaja vuonna 2006 ja toimii parhaillaan aluemyyntipäällikkönä alueella C.

Suomen Nuorkauppakamarit ry onnittelee uusia senaattoreita!”