Sanna-Riikka Valtoselle, Oulun Nuorkauppakamari, senaattorin arvo #77780

Pitkän JC-uran tehnyt Sanna-Riikka Valtonen sai senaattoriarvon lauantaina Kalajoen Hiekkasärkillä järjestetyssä kansallisessa vuosikokouksessa. Sanna-Riikka ”Sanski” on ollut jäsen vuodesta 2006 Oulun Nuorkauppakamarissa ja hän toimi puheenjohtajana vuonna 2012. Lisäksi hän on toiminut neljässä muussa hallitusvirassa. Alueella Sanski on toiminut aluekoulutuspäällikkönä, aluepalkintopäällikkönä sekä palkintotuomarina. Suomen Nuorkauppakamareiden hallituksessa Sanski toimi koulutusjohtajana sekä Senior Advisorina (Skills Development) rakentaen ensimmäisen Suomessa järjestetyn kansainvälisen Strategy Academy -koulutuksen. Sanski on toiminut myös European Trainees -komitean jäsenenä sekä Keskusliiton johdon assistenttina. Tämä tehopakkaus on toiminut pitkän JC-uransa aika kouluttajana kymmenissä koulutuksissa ja jakanut omaa ammatillista koulutusosaamistaan kamareiden ja jäsenten hyväksi. Hän on osallistunut yli 60 alueelliseen, kansalliseen ja kansainväliseen kokoukseen.