Suomen Nuorkauppakamarien digilehti johtajuudesta

Lue näköislehti

Suomen Nuorkauppakamarien digilehti johtajuudesta

Suomalainen yritysmaailma yllätti intohimollaan

Intohimoinen yritys 2016 -kampanja saavutti rytinällä alkuperäisen sadan yrityksen tavoitteensa jo kampanja-ajan puolivälissä. Koossa on nyt yli 200 tarinaa suomalaisista yrityksistä. Tarinoita kerätään kampanjassa perjantaihin 18.3.2016 saakka.

Intohimoinen Yritys 2016 -kampanja on osa Savonlinnan Oopperajuhlien Inspired In Finland -hanketta ja sen tavoitteena on nostaa esiin Suomen intohimoisimmat yritykset. Jakamalla tarinoita monistetaan intohimoista yrittämisen meininkiä, joka osaltaan vauhdittaa Suomen työelämää ja yritystoimintaa uuteen nousuun. Kampanja toteutetaan yhdessä Suomen Nuorkauppakamareiden ja TEKESin kanssa.

– Intohimoisia yrityksiä esimerkeiksi ja innoittajiksi suomalaisille liike-elämälle on olemassa. Yhteistä tarinoissa on, että intohimo kiteytyy yleensä ihmisiin: yrittäjiin, perustajiin, tekijöihin ja asiakkaisiin. Tarinoista usein huokuu halu kehittyä ja kasvaa, myös paikallisen tai suomalaisen elinvoiman ja elinkeinoelämän vuoksi, sanoo Elna Jokinen Suomen Nuorkauppakamareista. Nuorkauppakamarilaiset huolehtivat kampanjan kenttätyöstä etsimällä yrityksiä mukaan kampanjaan sekä auttamalla yrityksiä tarinoiden kirjoitustyössä.

Kampanja huipentuu 16.4. järjestettävään päätapahtumaan Helsingissä.

Valtakunnallisen Intohimoinen yritys 2016 -kampanjan kummit liikemies Bruce Oreck, Perheyritysten liiton toimitusjohtaja Leena Mörttinen sekä yrittäjä Anna Sorainen sekä kampanjan taustayhteisöt pitävät ”saalista” erinomaisena.

Valmiit tarinat ovat nähtävillä osoitteessa www.intohimoinenyritys.fi ja lisää julkaistaan jatkuvasti.

Intohimoa löytyy joka puolelta Suomea. Katso oman alueesi intohimoiset yritykset täältä!

Bruce Oreck: ”Intohimo yritystoiminnassa tarkoittaa vahvaa sitoutumista.”

Leena Mörttinen: ”Meillä on kaikki mahdollisuudet tehdä Suomesta dynaaminen talous.”

Anna Sorainen: ”Meidän pitää ajatella Suomessa isommin ja intohimoisemmin.”

Lisätietoja kampanjasta antavat:

Suomen Nuorkauppakamarit ry
Elna Jokinen
Projektipäällikkö
p. 040 576 4748
elna.jokinen@jci.fi

Inspired In Finland -hanke
Kampanjapäällikkö
Projektipäällikkö
Pekka Koivunen
p. 040 501 8721
pekka.koivunen@operafestival.fi

Share this article
Shareable URL
Prev Post

Uusi senaattori #75066

Next Post

Uusi senaattori #75064

Read next