Suomen Nuorkauppakamarit ja CxO Mentor yhteistyöhön

Suomen Nuorkauppakamarit ja CxO Mentor Oy ovat aloittaneet Nuorkauppakamareiden johtamisjärjestelmän kehittämisen.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että sovitaan pelisäännöt, joiden avulla Nuorkauppakamarin johtaminen tukee mahdollisimman hyvin strategiaa, yhdistyksen kehittymistarpeita ja sen avainhenkilöiden kasvua hyvinä johtajina.
CxO Mentor Oy:n toimitusjohtaja Toni Hinkka toteaa: “Tutustuttuani Nuorkauppakamarin johtamisen nykytilaan minulle tuli pienenä yllätyksenä kuinka hyvällä mallilla johtamisjärjestelmään oleellisesti liittyvät peruslähtökohdat jo olivat. Ne olivat valmiiksi jo hyvin harvinaisen hyvällä tasolla suomalaisessa yhdistystoimintakentässä. Tämä toki korottaa vaatimustasoa johtamisjärjestelmän jatkokehittämiselle. Onneksi pidän haasteista.”

Suomen Nuorkauppakamarit ry:n hallituksen puheenjohtaja Irene Lamberg toteaa:“Johtaminen nuorkauppakamarissa tuo omat mausteensa hankkeeseen, koska meillä tekijät, myös johtajat vaihtuvat vuosittain. Vuosi per tehtävä tarjoaa kuitenkin loistavan mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa, harjoitella johtamista konkreettisessa ympäristössä. Johtamisjärjestelmän kehittäminen yhdessä ammattilaisten kanssa mahdollistaa jäsentemme johtamistietojen ja -taitojen kehittymisen ja samalla vaikutamme suomalaiseen johtamiseen omalla toiminnallamme.”

Johtamisjärjestelmäkehityksen lisäksi kumppanit tekevät yhteistyötä suomalaisen johtamisen parantamisessa. Lue Toni Hinkan aiheesta tekemä johtajien kansalaisaloite.

Lisätietoja:
Toni Hinkka, toimitusjohtaja, p. 044 306 3949, toni.hinkka@cxomentor.fi