Tavoitteena JC-ura kansallisessa organisaatiossa? Hae nyt Nordic Academyyn!

Nordic Academy on Pohjoismaiden ja Baltian nuorkauppakamarilaisille suunnattu koulutus, jossa kehitetään johtamistaitoja, strategista suunnittelua, omien vahvuuksien löytämistä ja ryhmätyöskentelytaitoja kansainvälisessä tiimissä. Nordic Academyn järjestetään vuorovuosin jonkin Nordic Groupin jäsenmaan toimesta.

2019 Nordic Academy järjestetään Norjassa 30.8.-1.9.2019 ja se on tarkoitettu Nordic Groupin maiden kansallisen organisaation virkaan hakeville.

Suomen Nuorkauppakamarit ry:llä (SNKK) on akatemiassa kolme paikkaa ja SNKK tukee enintään kolmea osallistujaa 400 € / hlö.

Haku Nordic Academyyn tapahtuu avoimella hakemuksella (PDF) EVP Tanja-Maria Hyppäselle. Hakemuksen liitteeksi tulee liittää päivitetty kantakortti (PDF). Hakemukset tulee toimittaa osoitteeseen tanja-maria.hyppanen@jci.fi1.5.2019 klo 23:59 mennessä.

Osallistujien valinnassa painotetaan seuraavia kriteerejä:
Hakija

• Aikoo hakeutua keskusliiton virkaan vuodelle 2020
  • On toiminut paikallisen nuorkauppakamarin puheenjohtajana tai Keskusliiton virkailijana
  • On enintään 35-vuotias hakuajan päättymiseen mennessä.
  • Ollut jäsen vähintään kolme vuotta hakuajan päättymiseen mennessä.
  • On suorittanut JCI:n virallisia koulutuksia tai SNKK:n kouluttajapolun koulutuksia
  • On osallistunut kansallisiin ja kansainvälisiin kokouksiin
  • On motivoitunut nousujohteiseen JC-uraan
  • Viestii sujuvasti englanniksi

Huomioithan, että kaikkien kriteerien ei ole pakko täyttyä, vaan kaikki hakemukset käydään läpi. SNKK hallitus tekee valinnat kokouksessaan 17.5.2019. Kaikkia hakijoita informoidaan valinnasta toukokuun aikana.

Lisätietoja saa kehitysjohtaja Tanja-Maria Hyppäseltä, tanja-maria.hyppanen@jci.fi, p. 041 549 1656.