Tiina Laurila Helsingin Nuorkauppakamarista senaattoriksi #78145

Tiina Laurila liittyi Helsingin Nuorkauppakamariin vuonna 2009. Puheenjohtajuuden lisäksi hän on toiminut useassa paikalliskamarin hallitusvirassa ja luottamustoimessa, aluetehtävässä sekä kolmena vuotena kansainvälisenä palkintotuomarina sekä Eurooppa- että maailmatasolla. Kymmenvuotisen kamariuransa aikana hän on osallistunut 32 projektiin sekä yli 40 kokoukseen niin Suomessa kuin maailmalla.

Kansainvälisyys on ollut vahvasti läsnä Tiinan kamariuralla. Etenkin Ten Outstanding Young Persons -kilpailu (TOYP) on ollut hänelle tärkeä, jossa hänen ehdottamat henkilöt ovat edenneet maailmantasolle asti. Tiina on myös aktiivisesti jakanut osaamistaan Helsingin Nuorkauppakamarin toiminnassa. Hän on ollut todellinen luottopakki ja osoittanut merkittävää muiden auttamisen ja tukemisen halua ja todellista jc-henkeä. Häntä voi kutsua paikalliseksi tukipilariksi vailla vertaa!

Suomen Nuorkauppakamarit onnittelee lämpimästi uutta senaattoria.