Vaalikokous ja 100-vuotisjuhlahuumaa!

Suomen Nuorkauppakamarit ry:n vaalikokousta vietetään tulevana viikonloppuna Levillä jossa myös suuri osa jäsenistöstä juhlistaa nuorkauppakamarin maailmanlaajuista 100-vuotista taivalta.

Tiistaina 13.10. on JCI:n (Junior Chamber International) perustamispäivä, jota juhlistetaan erityisessä juhlatilaisuudessa Helsingissä jonne on kutsuttu myös Suomen Nuorkauppakamareiden kumppaneita ja median edustajia.

Tulevan kokousviikonlopun aikana valitaan uudet tekijät Suomen Nuorkauppakamarit ry:n keskusliittoon ja järjestön aluevirkoihin. Suomen Nuorkauppakamarit ry on yhteiskunnallinen vaikuttaja ja kestävän johtajuuden edistäjä. Viikonlopun aikana järjestettävässä seminaarissa esiintyvät Lapin Kauppakamarin toimitusjohtaja Timo Rautajoki, Yrittäjä Päivikki Palosaari sekä Oikeushammaslääkäri, Helsingin yliopiston oikeushammaslääketieteen professori sekä Itä-Suomen yliopiston kunniatohtori Helena Ranta. Tapahtuman järjestelyistä vastaavat Oulun, Oulun Tervaporvarien, Liminganlahden, Meri-Lapin, Kuusamon ja Rovaniemen Nuorkauppakamarit.

”Koskaan aikaisemmin ei kokousta ole järjestetty näin pohjoisessa ja näin monen paikallisen kamarin voimin. On ollut ilo ja kunnia, kun näin osaavat Pohjois-Suomen johtajat ovat lähteneet jakamaan oppejaan”, kiittelee kokouksen projektipäällikkö Mari Viirelä Oulun Nuorkauppakamarista.

Viikonloppu huipentuu juhlagaalaan, jossa 70 nuorkauppakamaria ympäri Suomen juhlistaa järjestön 100-vuotista taivalta ennen 13.10. virallisia juhlallisuuksia.  ”Olemme saaneet Leville mukaan nuorkauppakamarilaisia Hangosta Rovaniemelle noin 450 henkilöä”  Mari Viirelä jatkaa.

Nuorkauppakamarilaiset kehittävät yhteiskuntaa ja johtajuutta paremman tulevaisuuden turvaamiseksi. Nuorkauppakamari on noin 5 000 suomalaisen ja 200.000 kansainvälisen vaikuttajan kontaktiverkosto. Toiminta on tarkoitettu työelämässä oleville alle 40-vuotiaille, joille järjestön arvot – itsensä kehittäminen, kansainvälisyys ja johtaminen – ovat tärkeitä.

Lisätietoja:
Suomen Nuorkauppakamarit ry:n vaalikokous www.kohtikorkeuksia.fi
Suomen Nuorkauppakamarit ry nuorkauppakamarit.fi

Mari Viirelä
Kokouspäällikkö, Suomen Nuorkauppakamarit ry:n vaalikokous
Oulun Nuorkauppakamari ry
p. 050 482 2305  |  mari.viirela@kohtikorkeuksia.fi

Johanna Lundán
Puheenjohtaja, Suomen Nuorkauppakamarit ry
p. 040 538 0433  |  johanna.lundan@jci.fi

Lehdistöllä on vapaa pääsy seminaariin Kokous- ja kongressikeskus Levi Summitiin lauantaina 10.10. klo 12-16. Lehdistöä pyydetään ilmoittautumaan kokouksen rekisteröintipisteessä Hotelli Panoramassa ennen tuloaan.