Vaikuta ja vastaa My World Survey -kyselyyn!

Mitkä 6 asiaa elämässä ovat sinulle ja perheellesi merkityksellisimmät? Käytä vaikuttamismahdollisuuttasi ja kerro mielipiteesi – se vie vain 1 minuutin, mutta vaikutukset ovat mittavat!

Vastaamalla My World Survey -kyselyyn viesti välittyy maailman johtaville päätöksentekijöille ja neuvottelujen osapuolille yhteisten, globaalien asioiden kehittämiseksi – meitä halutaan kuunnella. Tämä mahdollisuus suoraan palautteeseen tarjotaan nyt ensimmäistä kertaa! Ota osaa ja vaikuta paikallisesti, kansallisesti ja globaalisti. Minkä viestin sinä haluat välittää päätöksentekijöille?

Tiesitkö, että YK on kansainvälisen kattojärjestömme JCI:n tärkeä strateginen yhteistyökumppani? Tiesitkö, että nuorkauppakamari on ainoa YK:n ulkopuolinen taho, joka on oikeutettu käyttämään YK:n tunnusta omassa logossamme (maailmankartta)? Tiesitkö, että kansainvälinen nuorkauppakamari sai ensimmäisten joukossa konsultoivan statuksen YK:n suuntaan jo vuonna 1954?

Kyselyyn vastaaminen kestää 1 minuutin! 1 minuutti vahvaa vaikuttamista. Vastattuasi katso video miltä maailma näyttää SINUN äänestämiesi asioiden korostuessa ja jaa video vaikkapa Some-yleisöllesi Facebookissa tai Twitterissä. This in MY WORLD. How is the world you want to see?

Join the Journey! Äänestä ja vaikuta >>

Nuorkauppakamarilaiset, jakakaa viestiä ja linkkiä yhteistyökumppaneillenne ja haastakaa sidosryhmät käyttämään ääntään. Rikotaan 10 000 vastauksen raja mahdollisimman nopeasti!

#PeoplesVoices #100YearsOfImpact #MyWorldSurvey #UN #YK #JCI #Nuorkauppakamari